Algemeen klantadviseur - Schiedam

Dit ga je doen

Als Algemeen klantadviseur ben jij voor klanten en relaties van Careyn hét visitekaartje van de organisatie. Je werkt voor Careyn breed en geeft informatie over de producten en de diensten van Careyn. Ook is de klantenservice de frontoffice voor alle financiële, organisatorische en (zorg)inhoudelijke vragen van klanten en leveranciers van Careyn. Per week worden gemiddeld 2.000 gesprekken afgehandeld. Kun jij snel schakelen tussen uiteenlopende onderwerpen, verschillende systemen en toch het overzicht bewaren? Dan is de functie Algemeen klantadviseur echt iets voor jou!

Voor onze klantenservice in Schiedam zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en enthousiaste Algemeen klantadviseur met een flexibele werkhouding voor 24 uur tot 32 uur per week.

Kom jij ons team versterken in Schiedam? Je bent van harte welkom! #samenwerkthetbeter

Wat breng je mee


  • Je beschikt over MBO+ of HBO werk- en denkniveau.
  • Je bent computervaardig en maakt nieuwe systemen snel eigen.
  • Je hebt ervaring met telefonisch werken en een goede telefoonstem.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Een pro-actieve werkhouding, klantgericht en stressbestendig.
  • Een achtergrond in vergelijkbare dienstverlening is een pre.

Dit mag je van ons verwachten


  • In ruil voor jouw inzet besteden wij veel aandacht aan persoonlijke ontwikkeling en zorgen voor gezonde arbeidsomstandigheden.
  • Je gaat werken in een dynamische, ambitieuze organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief.
  • Voor deze functie zit je in salarisschaal: FWG 35 (€ 2.135,43 tot € 2.937,68 o.b.v. 36 uur) volgens de CAO VVT.
  • Bij deze CAO hoort ook een eindejaaruitkering van 8,33% en vakantiegeld van 8% van je jaarloon.
  • Daarnaast word je opgenomen in pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).
  • Bij aanvang krijg je een arbeidsovereenkomst voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband (bij gebleken geschiktheid).

N.B. Je standplaats voor deze functie is Schiedam. Ons kantoor zal in de loop van 2023 verhuizen naar Rotterdam Alexander.

Careyn Concern

Op het kantoor in Schiedam zijn de ondersteunende afdelingen te vinden. Vanuit deze locatie werken de stafafdelingen aan optimale ondersteuning van de verpleeghuizen en wijkteams.

Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

Neem voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature contact op met Gülten Töngel, Senior Klantadviseur, via g.tongel@careyn.nl.

Ben je enthousiast geworden en wil je direct solliciteren? Klik dan op de sollicitatiebutton onderaan deze vacature.

N.B. Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Hoofdkantoorschiedam

Ja Ik solliciteer graag als Algemeen klantadviseur - Schiedam