Asset Manager - Utrecht
Dit ga je doen
Careyn zoekt een Assetmanager
Ouderenzorgorganisatie Careyn heeft een grote en gevarieerde vastgoedportefeuille, verspreid over de provincies Zuid-Holland en Utrecht. Wij zoeken een Assetmanager die ons helpt de portefeuille inzichtelijk te maken, door deze te ontsluiten en in een vastgoeddatamanagementsysteem te verwerken. Daarnaast liggen er enkele concrete dossiers, zowel rond verkoop als (aan)huur, waarop een Assetmanager het aanspreekpunt voor externe partijen zal zijn om tot voortgang en oplossing in deze dossiers te komen.
Dit ga je doen
Als Assetmanager draag je verantwoordelijkheid voor de vastgoedportefeuille van zorgorganisatie Careyn. Jij zorgt dat de portefeuille optimaal bijdraagt aan het resultaat van Careyn, en dat bedoelen we niet alleen financieel maar vooral ook wat beteft de tevredenheid van onze bewoners en klanten. Je krijgt te maken met een hele diverse portefeuille, verspreidt over de provincies Zuid-Holland en Utrecht.
- Je bent het aanspreekpunt voor de collega’s voor alles wat met huurcontracten te maken heeft, houdt het overzicht voor hen en ondersteunt hen met het maken van keuzes;
- Je bent het aanspreekpunt voor de verhuurders en de huurders, voert de onderhandelingen en beoordeelt (huur)overeenkomsten en stelt deze ook zelf op;
- Je bent in de lead bij verkooptransacties en hebt hierover het contact met externe partijen zoals het College Sanering, makelaars en notarissen;
- Je rapporteert over de portefeuille aan directies en Raad van Bestuur over de ontwikkelingen op het gebied van de exploitatie (verhuur, leegstand);
- Je draagt bij aan het formuleren van beleid en strategie voor de vastgoedportefeuille voor de gehele organisatie, met name op het gebied van aan- en verkoop, huur en verhuur;
- Je doet proactief voorstellen voor het optimaliseren van de vastgoedportefeuille;
- Je bent verantwoordelijk voor het (door)ontwikkelen van (kwaliteits)systemen voor het beheer en de monitoring van het vastgoed en voor het contractmanagement;
- Je bent cijfermatig voldoende onderlegd en begrippen als kostprijs dekkende huur, BAR/Nar, markt(huur)waarde, servicekosten en beleidswaarde zijn voor jou bekende begrippen.
Wat wij vragen
Om succesvol te zijn in deze functie vinden we het van belang dat je in ieder geval beschikt over een afgeronde bedrijfskundige of vastgoed gerichte studie en WO werk- en denkniveau hebt. Daarnaast hechten we eraan dat je enkele jaren werkervaring hebt in een soortgelijke functie, waarbij het voor een succesvolle match essentieel is dat je ervaring hebt in een complexe, bestuurlijke organisatie en je daar gemakkelijk in kunt bewegen.
Daarnaast:
- Beschik je over uitstekende adviesvaardigheden omdat je in scenario’s en kansen denkt;
- Kan je goed plannen en organiseren, hou je van gegevens analyseren en cijfers in het algemeen;
- Kan je goed samenwerken en ben je in staat ideeën en informatie helder op te schrijven op een manier dat de boodschap overkomt en wordt begrepen;
- Ben je organisatie-sensitief en kun je goed omgaan met tegenstrijdige belangen,
- draag je bij aan een goede samenhang en synergie tussen iedereen die actief is in het domein van vastgoedontwikkeling, -beheer en facilitair management;
- Ben je in staat processen te leiden en om professioneel je reflecteren op je eigen handelen;
- Sta je stevig genoeg in je schoenen, om zakelijk het gesprek aan te gaan met onze contractpartners.
Hier ga je werken
Careyn is een actieve maatschappelijke onderneming die zich inzet voor de gezondheid en het welzijn van haar klanten, jong en oud, gezond of kwetsbaar. Als het nodig is, staan onze vakbekwame en betrokken medewerkers klaar om hulp en ondersteuning te bieden. Samen met andere zorgverleners, vrijwilligers, mantelzorgers en buurt- en wijkbewoners.
Careyn bestaat uit 4 districten (Utrecht Stad, Utrecht West, Delft Westland Oostland – Nieuwe Waterweg Noord, Zuid-Hollandse Eilanden) en een centrale ondersteuning.
Ons team is in ontwikkeling. Je werkt samen met projectleiders voor nieuwbouw en onderhoud.
Careyn. Samen nabij.
Arbeidsvoorwaarden
Deze functie is indicatief gewogen in FWG 60 (cao VVT), minimaal €3.399,01 en maximaal €5.196,92 afhankelijk van je ervaring, bij een fulltime dienstverband (36 uur).
Je krijgt een aanstelling voor de duur van 1 jaar, met de ambitie deze bij goed functioneren om te zetten naar een aanstelling voor onbepaalde tijd.
Voor een overzicht van alle overige arbeidsvoorwaarden verwijzen we je naar de CAO VVT, maar in ieder geval hoort daar ook een eindejaaruitkering bij van 8,33% en vakantiebijslag van 8% van je jaarloon. Daarnaast word je opgenomen in pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).
Wat wij bieden
Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.
Interesse?
Interesse?
Solliciteer direct met jouw CV en motivatie via de solliciteer direct knop!
Neem voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature contact op met Else Bezemer, Manager Vastgoed op nummer 06-83503039.