Bestuurssecretaresse (m/v)
Dit ga je doen
Standplaats: Utrecht en Rotterdam
Uren: 32-36 uur | Hybride werken
Salaris: €3.050,60 en de €4.102,26
Dienstverband: Vast dienstverband
Diploma: Mbo
Als secretaresse (m/v) bij Careyn ondersteun je de Raad van Bestuur van Careyn en de bestuurssecretaris. Je takenpakket is divers; van notuleren tot agendabeheer en diverse administratieve ondersteuning. Tegelijkertijd ben je het visitekaartje van de Raad van Bestuur in contact met diverse (externe) relaties. Is dit jou op het lijf geschreven?
Wat ga je doen?
Ter versterking van ons team zoeken een bestuurssecretaresse, voor 32-36 uur per week. Jij ondersteunt onze Raad van Bestuur en de bestuurssecretaris. Je houdt je bezig met complex agendabeheer, het organiseren van diverse overleggen en alle andere voorkomende (administratieve) taken die nodig zijn om de organisatie soepel te laten verlopen. Jouw takenpakket houdt het midden tussen dat van een directiesecretaresse, een management assistent en een bestuurssecretaresse. Je pakt alle voorkomende werkzaamheden met enthousiasme en een servicegerichte houding aan!
Concreet betekent dit:
- Het uitvoeren van (administratieve) taken uit op verzoek van de Raad van Bestuur of de bestuurssecretaris. Denk hierbij oa aan het redigeren van stukken of presentaties, of het plannen van overleggen.
- Samen met je collega bestuurssecretaresse ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van inkomende en uitgaande correspondentie en het bijhouden van de mailboxen.
- Het plannen van (structurele) overleggen en draagt zorg voor de voorbereiding van vergaderingen van oa de Raad van Bestuur. Je prioriteert en bewaakt voortgang van de gemaakte afspraken die hieruit voortvloeien.
- Je bent aanwezig bij strategische (directie)overleggen, waarbij je zorg draagt voor correcte en volledige notulen.
- Organiseert en faciliteert. Zowel voor evenementen, als voor overleggen. Je bent het visitekaartje en heet bezoekers welkom namens Careyn.
Je komt te werken op het bestuurssecretariaat in Utrecht. Careyn heeft daarnaast een hoofdkantoor in Rotterdam, waar je aanwezig bent indien nodig. Ook komt het voor dat je thuis werkt. Jouw agenda stem je af op aanwezigheid van je collega’s en de Raad van Bestuur. Samen met één collega en de bestuurssecretaris vorm je een team.
Wat bieden wij jou?
Een uitdagende functie als secretaresse (m/v) waarbij je meebeweegt in de dynamiek van Careyn. Je werkt rechtstreeks voor onze Raad van Bestuur en maakt daarmee direct impact!
- Direct een vast contract voor 32-36 uur per week.
- Salaris volgens de cao vvt FWG 45 tussen de €3.050,60 en de €4.102,26.
- 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering.
- Pensioenopbouw via PFZW.
- Reiskostenvergoeding én €0,32 per km voor dienstreizen buiten je standplaats.
Bij Careyn krijg je meer dan de arbeidsvoorwaarden uit de cao VVT. Meer weten? Bekijk de pagina Arbeidsvoorwaarden.
Wie ben jij?
- Als ervaren directiesecretaresse of management assistent beschik je over mbo werk-en-denkniveau.
- Je beschikt over de nodige organisatiesensitiviteit, je begrijpt interne dynamieken en bent zorgvuldig met vertrouwelijke informatie.
- Anderen omschrijven jou als proactief, enthousiast met een groot probleemoplossend denkvermogen. Daarnaast word je omschreven als teamspeler; je werkt graag samen met zowel je collega’s als de Raad van Bestuur.
- Je bent flexibel; zowel in werklocatie (Utrecht, Rotterdam of thuis) als in manier van werken en werkdagen.
- Als secretaresse ben je administratief zeer vaardig, waarbij naast het officepakket ook notuleren je goed af gaat.
Meer weten of solliciteren?
Heb je inhoudelijke vragen over deze vacature? Neem gerust contact op met Annette van Stigt bestuurssecretaris via telefoonnummer 06- 10598425 of stuur een mail naar werken@careyn.nl.
Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen, is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst treden.
Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.