Zorgbemiddelaar - Utrecht Stad

Dit ga je doen

Jij maakt het verschil!
Vind jij het leuk om als spin in het web de zorg te bemiddelen zodat onze cliënten inhuizen op de juiste plek of thuis zorg krijgen? Dan is deze vacature iets voor jou. Als zorgbemiddelaar werk je op een van onze locaties nauw samen met het multidisciplinaire team en voer je waar nodig gesprekken met cliënten en naasten. Daarnaast tref je collega’s op het gezamenlijke kantoor en werk je soms vanuit huis.

Als Zorgbemiddelaar is één van je belangrijkste rollen: zorgen dat de zorgvrager inhoudelijk, praktisch en snel geholpen wordt. Je zorgt voor snelle en effectieve bemiddeling van intra- en extramurale cliënten. Binnen de extramurale zorg heeft de wijkverpleegkundige de regie. Jij ondersteunt de wijkverpleegkundige in het aanvragen van een WLZ indicatie, op een coachende wijze. Je neemt WLZ indicatieverzoeken op vanuit de wijkteams en regelt de afwikkeling met het CIZ. Indien nodig wordt overbruggingszorg geregeld. Mutaties op de wachtlijst worden bijgehouden. Voor intramurale zorg (revalidatie, somatiek en psychogeriatrie) wordt o.b.v. de wachtlijst en de cliënt beoordeling verder afgestemd met cliënt en locatie, waarna de plaatsing administratief wordt afgehandeld. En vraag je de indicaties aan bij het CIZ. Tevens behandel je als Zorgbemiddelaar op zorgbemiddeling inkomende vragen (intern en extern), geef je adviezen en houd je de administratie op orde.

In samenwerking met collega’s geef je vorm aan de missie van Careyn: één van de meest gewaardeerde partners zijn in het optimaliseren van de ervaren kwaliteit van leven van ieder mens; altijd in nabijheid en zo veel mogelijk op de wijze én de plek die de mens zelf verkiest. Onze kernwaarden zijn: Nabij, Nieuwsgierig, Geborgen en Bewust.

Wat breng je mee


  • Je bent een verpleegkundige op niveau 4 of 5 of HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening of een zorgopleiding passend bij de werkzaamheden.
  • Je hebt kennis van ziektebeelden, effecten van medicatie, klantsituaties en mate van zelfredzaamheid c.q. zelfzorgtekorten.
  • Je hebt kennis van wet- en regelgeving en administratieve procedures rond indicatiestelling, opname, wachtlijsten inclusief de richtlijnen en de te behalen resultaten.
  • Je hebt kennis van het totale producten- en dienstenpakket (inclusief commerciële aanbod) van Careyn.
  • Je hebt kennis van de sociale kaart i.v.m. het kunnen doorverwijzen van klanten.
  • Je hebt Inzicht in de financiële consequenties van indicaties voor Careyn en voor klanten.
  • Je kunt werken met geautomatiseerde systemen die van belang zijn bij het verwerken van (financiële informatie m.b.t.) indicaties.
  • Je bent klantvriendelijk, commercieel, proactief, stressbestendig en secuur.
  • Als je ervaring hebt in de gezondheidszorg en de wijkzorg heb je wat ons betreft een pré.


Dit mag je van ons verwachten


  • In ruil voor jouw inzet besteden wij veel aandacht aan je persoonlijke ontwikkeling.
  • Je gaat werken in een dynamische, ambitieuze organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief.
  • We bieden je een jaarcontract aan voor 8 uur per week en als we het met elkaar kunnen vinden wordt dit na dit jaar omgezet in vast.
  • Je wordt afhankelijk van je werkervaring ingeschaald in functiegroep 50, maximaal € 3.942,87 bruto per maand op basis van 36 uur.
  • Bij deze cao hoort ook een eindejaaruitkering van 8,33% en vakantiegeld van 8% van je jaarloon en je wordt opgenomen in pensioenfonds Zorg en Welzijn.


Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Reageer dan met C.V. en motivatie via de sollicitatie button.

Heb je vragen? Neem dan contact op met Esther van der Heeft, afdeling Zorgbemiddeling, via 06-57 693 730.
Interne kandidaten hebben voorrang bij gebleken geschiktheid.

Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Ja Ik solliciteer graag als Zorgbemiddelaar - Utrecht Stad