Zorgbemiddelaar - Utrecht West

Dit ga je doen

Jij maakt het verschil!
Vind jij het leuk om als spin in het web de zorg te bemiddelen zodat onze cliënten inhuizen op de juiste plek of thuis zorg krijgen? Dan is deze vacature iets voor jou. Als zorgbemiddelaar werk je op een van onze locaties nauw samen met het multidisciplinaire team en voer je waar nodig gesprekken met cliënten en naasten. Daarnaast tref je collega’s op het gezamenlijke kantoor en werk je soms vanuit huis.

Als Zorgbemiddelaar is één van je belangrijkste rollen: zorgen dat de zorgvrager inhoudelijk, praktisch en snel geholpen wordt. Je zorgt voor snelle en effectieve bemiddeling van intra- en extramurale cliënten. Binnen de extramurale zorg heeft de wijkverpleegkundige de regie. Jij ondersteunt de wijkverpleegkundige in het aanvragen van een WLZ indicatie, op een coachende wijze. Je neemt WLZ indicatieverzoeken op vanuit de wijkteams en regelt de afwikkeling met het CIZ. Indien nodig wordt overbruggingszorg geregeld. Mutaties op de wachtlijst worden bijgehouden. Voor intramurale zorg (revalidatie, somatiek en psychogeriatrie) wordt o.b.v. de wachtlijst en de cliënt beoordeling verder afgestemd met cliënt en locatie, waarna de plaatsing administratief wordt afgehandeld. En vraag je de indicaties aan bij het CIZ. Tevens behandel je als Zorgbemiddelaar op zorgbemiddeling inkomende vragen (intern en extern), geef je adviezen en houd je de administratie op orde.

Careyn Utrecht West
In het district Utrecht West zijn drie regio’s, namelijk: de Ronde Venen, Stichtse Vecht en Woerden en omgeving. In deze regio’s bevinden zich onze drie verpleeghuizen en door heel het district zijn onze wijkteams actief. Wij hebben 1850 cliënten/bewoners, 1250 medewerkers en 500 vrijwilligers.

In een veld met veranderende zorgvraag, nieuwe overheidsinitiatieven, technologische ontwikkelingen en een toename van ketenpartners en netwerken maakt Careyn Utrecht West duidelijke keuzes om goede zorg te kunnen blijven bieden aan onze bewoners en cliënten.

In samenwerking met collega’s geef je vorm aan de missie van Careyn: één van de meest gewaardeerde partners zijn in het optimaliseren van de ervaren kwaliteit van leven van ieder mens; altijd in nabijheid en zo veel mogelijk op de wijze én de plek die de mens zelf verkiest. Onze kernwaarden zijn: Nabij, Nieuwsgierig, Geborgen en Bewust.

Wat breng je mee


  • Je bent een verpleegkundige op niveau 4 of 5 of HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening of een zorgopleiding passend bij de werkzaamheden.
  • Je hebt kennis van ziektebeelden, effecten van medicatie, klantsituaties en mate van zelfredzaamheid c.q. zelfzorgtekorten.
  • Je hebt kennis van wet- en regelgeving en administratieve procedures rond indicatiestelling, opname, wachtlijsten inclusief de richtlijnen en de te behalen resultaten.
  • Je hebt kennis van het totale producten- en dienstenpakket (inclusief commerciële aanbod) van Careyn.
  • Je hebt kennis van de sociale kaart i.v.m. het kunnen doorverwijzen van klanten.
  • Je hebt Inzicht in de financiële consequenties van indicaties voor Careyn en voor klanten.
  • Je kunt werken met geautomatiseerde systemen die van belang zijn bij het verwerken van (financiële informatie m.b.t.) indicaties.
  • Je bent klantvriendelijk, commercieel, proactief, stressbestendig en secuur.
  • Woensdag is een vaste werkdag.
  • Als je ervaring hebt in de gezondheidszorg en de wijkzorg heb je wat ons betreft een pré.

Dit mag je van ons verwachten


  • In ruil voor jouw inzet besteden wij veel aandacht aan je persoonlijke ontwikkeling.
  • Je gaat werken in een dynamische, ambitieuze organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief.
  • We bieden je een jaarcontract aan voor 24 uur per week en als we het met elkaar kunnen vinden wordt dit na dit jaar omgezet in vast.
  • Je wordt afhankelijk van je werkervaring ingeschaald in functiegroep 50, maximaal € 3.942,87 bruto per maand op basis van 36 uur.
  • Bij deze CAO hoort ook een eindejaaruitkering van 8,33% en vakantiegeld van 8% van je jaarloon en je wordt opgenomen in pensioenfonds Zorg en Welzijn.


Kom langs bij de Meet & Greet om kennis te maken met Careyn op onderstaande locaties en data:
  • Dinsdag 07 maart 2023: Weddesteyn in Woerden van 15:00 uur - 16:00 uur (Utrechtsestraatweg 50| 3445 AS | Woerden)

  • Dinsdag 16 maart 2023: Maria-Oord in Vinkeveen van 15:00 uur - 16:00 uur (Herenweg 69 | 3645 DH | Vinkeveen)

  • Donderdag 23 maart 2023: Snavelenburg in Maarssen van 15:00 uur - 16:00 uur (Snavelenburg 1|3603 GN | Maarssen)

Of ken je iemand waarvoor dit ideaal is? Je kunt gewoon de locatie naar binnenlopen en naar Wanda vragen. Stel Wanda al je vragen over eventuele leerwerkplekken, een opleiding of een nieuwe/vervolg carrière in zorg en welzijn.

Utrecht West

Een prachtig zorgcentrum in Utrecht. Dit ouderencomplex Warande telt 120 appartementen. Careyn is de huurder van 37 zorgappartementen op de tweede en derde woonlaag. Ieder appartement heeft een eigen woonkamer, keuken, slaapkamer met 'natte cel', berging en deels een balkon. En het mooie is: op beide etages kunnen de bewoners elkaar ontmoeten. Want het contact tussen mensen, dat is onderdeel van onze zorg.

Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Reageer dan met C.V. en motivatie via de sollicitatie button.

Heb je vragen? Neem dan contact op met Esther van der Heeft, afdeling Zorgbemiddeling, via 06-57 693 730.
Interne kandidaten hebben voorrang bij gebleken geschiktheid.

Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Ja Ik solliciteer graag als Zorgbemiddelaar - Utrecht West