Zorgbemiddeling frontoffice vast- en flexkrachten - Utrecht Stad/Utrecht West

Dit ga je doen

Vind jij het leuk om een bijdrage te leveren aan het bemiddelen van zorg zodat onze cliënten die zorg krijgen die nodig is ? en ben jij die spin in het web voor het team zorgbemiddeling? Dan is er een hele leuke plek voor jou beschikbaar bij de Frontoffice van zorgbemiddeling! Een team waar hard gewerkt wordt en waar zeker plaats is voor gezelligheid.

Voor de zorgbemiddeling van het district Utrecht Stad en het district Utrecht West zijn wij op zoek naar collega’s voor onze frontoffice.

Wij zijn op zoek naar:
• 16-32 uur per week (met bereidheid om extra te werken)
• Vervanging zwangerschapsverlof van 1 juni tot 1 nov. (als het kan al start half mei) voor 24 uur per week (werkdagen wo-do-vr)
• Oproepkrachten voor vervanging in vakantie periodes en voor vervanging bij andere verlof: bij voorkeur studenten van HBO-v/MBO-V/Geneeskunde

Careyn is een zorgorganisatie die zich inzet voor de gezondheid en het welzijn van haar klanten. We zijn er vooral voor kwetsbare ouderen. Zowel thuis als in onze zorgcentra. Als het nodig is staan onze vakbekwame en betrokken medewerkers klaar om de juiste hulp en ondersteuning te bieden. `Samen met andere zorgverleners, mantelzorgers en vrijwilligers. Persoonlijk en altijd nabij'. Careyn bestaat uit 4 districten (Utrecht Stad, Utrecht West, Delft Westland Oostland – Nieuwe Waterweg Noord, Zuid-Hollandse Eilanden) en een centrale ondersteuning. Je gaat aan de slag op de afdeling zorgbemiddeling voor het district Utrecht West en Utrecht Stad. Beide districten hebben diverse woonzorglocaties en wijkteams. Het team zorgbemiddeling bestaat uit 2 medewerkers zorgbemiddeling Frontoffice en 14 zorgbemiddelaren. Je werkt grotendeels op kantoor (Tamarinde) daarnaast sluit je af en toe aan bij een van de zorgbemiddelaren op een van de woonzorglocaties en evt. thuiswerken behoort ook tot de mogelijkheid (na de inwerkperiode).

Taken en verantwoordelijkheden in hoofdlijnen:
• Het bemiddelen van alle binnenkomende aanvragen voor extramurale zorg;
• In samenwerking met het team zorgbemiddeling, dagelijks zorg dragen voor de telefonie waarbij jij het eerste contact bent voor inkomende telefoontjes en een deel van de vragen zelfstandig afhandelt;
• In samenwerking met het team Zorgbemiddeling, het monitoren van het inkomende mail- en berichtenverkeer en binnenkomende aanvragen, indicaties etc.
• Het vastleggen en aanmaken van nieuwe dossiers in het daarvoor bestemde programma en andere administratieve afhandelingen;
• Het monitoren en signaleren van evt. verbeteringen in het extramurale proces of het proces van de frontoffice.

Je herkent je in het onderstaande profiel
• Je hebt een MBO werk- en denk niveau
• Bij voorkeur heb jij een zorgachtergrond (bijv. VIG opgeleid)
• Ervaring met Zorgdomein, Point, outlook en evt. Entrace is een pré.
• Als je ervaring hebt in de gezondheidszorg en de wijkzorg heb je wat ons betreft een pré.
• Je bent klantvriendelijk, commercieel, proactief, stressbestendig en secuur.
• Je hebt kennis van ziektebeelden, effecten van medicatie, klantsituaties en mate van zelfredzaamheid c.q. zelfzorgtekorten.
• Je hebt basale kennis van wet- en regelgeving en administratieve procedures
• Je hebt kennis van het producten- en dienstenpakket (inclusief commerciële aanbod) van Careyn.Je hebt affiniteit met administratieve handelingen en verschillende computersystemen

Wat wij bieden wij jou?
• In ruil voor jouw inzet besteden wij veel aandacht aan je persoonlijke ontwikkeling.
• Je gaat werken in een dynamische, ambitieuze organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief.
• We bieden je een jaarcontract aan voor 16 tot 32 uur per week en als we het met elkaar kunnen vinden wordt dit na dit jaar omgezet in een vast contract.
• Je wordt afhankelijk van je werkervaring ingeschaald in functiegroep 35.
• Bij deze CAO hoort ook een eindejaaruitkering van 8,33% en vakantiegeld van 8% van je jaarloon en je wordt opgenomen in pensioenfonds Zorg en Welzijn

Wat wij bieden
Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?
Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Reageer dan met C.V. en motivatie via de sollicitatie button.
Wil je meer inhoudelijke informatie dan kun je contact opnemen met Esther van der Heeft (manager Zorgbemiddeling Utrecht Stad en Utrecht West) via e.vanderheeft@careyn.nl of
06-57693730.

Procedure

Interne kandidaten hebben voorrang bij gebleken geschiktheid.

N.B. Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Hier ga je werken

Een prachtig zorgcentrum in Utrecht. Dit ouderencomplex Warande telt 120 appartementen. Careyn is de huurder van 37 zorgappartementen op de tweede en derde woonlaag. Ieder appartement heeft een eigen woonkamer, keuken, slaapkamer met 'natte cel', berging en deels een balkon. En het mooie is: op beide etages kunnen de bewoners elkaar ontmoeten. Want het contact tussen mensen, dat is onderdeel van onze zorg.

Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Ja Ik solliciteer graag als Zorgbemiddeling frontoffice vast- en flexkrachten - Utrecht Stad/Utrecht West