Locatiemanager - De Vier Ambachten - Spijkenisse

Dit ga je doen

In de Vier Ambachten is geen dag het zelfde. De in- door- en uitstroom van revalidanten is hoog, de verblijfsduur binnen de revalidatie is over het algemeen kort en wordt steeds korter.
Als locatiemanager geef je direct leiding aan ongeveer 60 gespecialiseerde zorgprofessionals en zorg-ondersteunende medewerkers. Samen met je collega teammanager Behandeling en je teams zorg je voor een effectief en efficiënt zorgproces. Je faciliteert het multidisciplinaire team dat de revalidant bijstaat en handelt daarbij vanuit het gedachtengoed van Positieve Gezondheid. Je bent verantwoordelijk voor het creëren van een klimaat waarbij medewerkers optimaal en met plezier hun werk kunnen doen.
Ook zorg je voor een personele bezetting (kwantitatief en kwalitatief), die past binnen de afgesproken kaders. Je voert het personeelsbeleid uit binnen de kaders van wet- en regelgeving en het beleid van de organisatie. Je bent medeverantwoordelijk voor de productie en DBC-sturing. Daarnaast lever je een bijdrage aan het beleid en ontwikkeling van de revalidatiezorg op de Zuid Hollandse Eilanden. Jouw leidinggevende is de manager Behandeling en Kortdurend Verblijf in het district.

Wat wij verwachten


- Een enthousiaste en ambitieuze locatiemanager.
- Je beschikt over zorginhoudelijke en managementkennis op HBO-niveau.
- Je hebt ervaring met leidinggeven, bij voorkeur in een ziekenhuis of een revalidatie zorginstelling.
- Je hebt inzicht in de organisatie en financiering van de zorg in het algemeen en bij voorkeur van de revalidatie zorg in het bijzonder.
- Je bent gericht op de interne organisatie en op externe marktontwikkelingen.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden waarbij je rekening houdt met het begripsniveau van de medewerkers.
- Je bent proactief, resultaatgericht , ondernemend met een bedrijfsmatige aanpak en neemt initiatief op de toegewezen rollen en taken.
- Je werk vanuit vertrouwen, echte aandacht en verbinding. Je coacht en ondersteunt dichtbij en je hebt een open houding.

Kom jij ons careyn team versterken voor minimaal 32 uur in Spijkenisse? Je ben van harte welkom! #samenwerkthetbeter

Arbeidsvoorwaarden


In ruil voor jouw inzet besteden wij veel aandacht aan je persoonlijke ontwikkeling en zorgen voor gezonde arbeidsomstandigheden. Je gaat werken in een dynamische, ambitieuze organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief. Daarnaast bieden we goede secundaire arbeidsvoorwaarden en ontvang je 8% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering. Voor deze functie zit je in salarisschaal: FWG 60 (€ 3.196 en maximaal € 4.744 van de CAO VVT bij een fulltime dienstverband, 36 uur). Bij aanvang krijg je een arbeidsovereenkomst voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband bij gebleken geschiktheid.

Hier ga je werken


Careyn Zuid-Hollandse Eilanden is met ruim 1.600 medewerkers één van de grootste zorgaanbieders voor Verpleging, Verzorging en Thuiszorg van de Zuid-Hollandse Eilanden. Bij Careyn werken enthousiaste professionals en daar zijn wij trots op! Al onze medewerkers draaien mee in een toegewijd team met een gemeenschappelijk doel: samen werken én samenwerken aan het verbeteren van de kwaliteit van leven van onze cliënten.

Careyn Zuid-Hollandse Eilanden bestaat uit een aantal regio’s waar extramurale en intramurale zorg wordt geleverd. Ons Centrum voor Revalidatiezorg De Vier Ambachten is een centrum voor geriatrische revalidatie met 52 kamers. In principe worden alle doelgroepen opgenomen waarbij 10-14 bedden specifiek voor CVA-revalidatie zijn bestemd. De Vier Ambachten maakt voor deze doelgroep onderdeel uit van de Rotterdam Stroke Service.

Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

Herken je jezelf in het bovenstaande profiel? Klik dan op sollicitatiebutton onderaan deze vacature. Careyn nodigt jou graag uit om in gesprek te gaan over de invulling van deze vacature. Voor inhoudelijke informatie over deze vacature kun je contact op met Arjo Hoogwerf, tel.: 06 – 53595735, districtsdirecteur. Voor overige vragen kun je contact opnemen met onze recruiter, Barbara de Geus 06-83166519, b.degeus@careyn.nl.

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.

Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Ja Ik solliciteer graag als Locatiemanager - De Vier Ambachten - Spijkenisse