Locatiemanager - Hart van Groenewoud - Spijkenisse

Dit ga je doen

Hart van Groenewoud – een thuis voor 120 mensen
In onze prachtige locatie Hart van Groenewoud te Spijkenisse willen wij 120 mensen een thuis bieden. Dat doen we door vanuit de principes van Positieve Gezondheid te kijken wat nodig is. Niet alleen de noodzakelijke (verpleegkundige) zorg, maar ook kijkend naar wat bijdraagt aan welzijn, kwaliteit van leven.
Dat doen we gezamenlijk: samen met ruim 100 medewerkers, o.a. werkzaam als verpleegkundige, verzorgende, zorgassistente , restaurant medewerkers en met vrijwilligers, maar ook met psychologen, fysiotherapeuten, artsen (in villa 2).
Daarbij hebben we te maken met kansen en uitdagingen. De kansen liggen in het enthousiasme en de betrokkenheid van onze medewerkers, in een leerklimaat dat uit gaat van leren via ervaringen op de werkvloer; ook maken we in toenemende mate gebruik van nieuwe zorgtechnologie en betrekken we de vrijwilligers en familie. De uitdagingen liggen in personeelstekorten, de financiering en kaders voor de bedrijfsvoering; de steeds ouder wordende bewoners, met vaak een complex samengaan van medische en psychische klachten.
Een thuis bieden aan onze bewoners vraagt dan ook om een grote mate aan enthousiasme, energie, daadkracht, oplossingsvermogen, samenwerking en grote betrokkenheid . Een locatiemanager, die hierin een factor van betekenis kan en wil zijn, is onmisbaar.

Locatiemanager - Rots in de branding
Gezien de kansen en uitdagingen verwachten wij de volgende resultaten van een locatiemanager:

  • Werkplezier voor onze medewerkers: je faciliteert en ontzorgt de medewerkers zodanig dat zij met plezier hun werk kunnen doen;

  • Gezonde bedrijfsvoering: je organiseert de processen zodanig dat er sprake is van een gezonde financiële en efficiënte bedrijfsvoering;

  • Kwaliteit van zorg: de kwaliteitsverpleegkundigen begeleiden, stimuleren, instrueren en ondersteunen medewerkers bij het leveren van professionele zorg; als locatie manager werk je nauw samen met de kwaliteitsverpleegkundige en met de team manager. Gezamenlijk doel is om een optimaal werkklimaat te realiseren, waarin vakmanschap voortdurend aandacht krijgt en mee gaat met veranderende eisen, zodat onze klanten kunnen rekenen op goede zorg;

  • Aanspreekpunt van de locatie: je ontwikkelt en onderhoudt samenwerkingsverbanden en externe relaties met voor de locatie relevante partners en relaties (op operationeel niveau) en vertegenwoordigt de belangen van de locatie naar in- en externe partijen.


Wat vraagt dit van jou?
  • Hart voor mensen: je wilt met warmte en aandacht zorgen voor onze medewerkers en klanten; Je bent in staat om coachend leiding te geven.

  • Slim werken: je vindt het een sport om efficiënt en toch met kwaliteit te presteren; je bent in staat om koersvast en tegelijkertijd flexibel sturing te geven aan mensen en processen; je kunt ‘out of the box’ denken en doen, iets wat vaak noodzakelijk zal zijn gezien de puzzels die er liggen.

  • Plezier in wat je doet: je doet er alles aan om jouw werk tot een succes te maken, zowel voor jezelf als voor Careyn; je straalt dit uit en geeft daarmee ook het goede voorbeeld.


Wat neem je mee?
  • HBO-niveau: je beschikt over een HBO-werk- en denkniveau en kunt vraagstukken op dit niveau analyseren en aanpakken. Het gaat dan om zaken als : processen, financiële bedrijfsvoering (cijfermatig inzicht, begroting, productiviteit), personeelsplanning, verzuim, innovatie, verandermanagement en projecten.

  • Leidinggevende ervaring: je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een leidinggevende rol. Ervaring in de zorg wordt op prijs gesteld, maar als je in een andere branche hebt gewerkt, verwelkomen we je verfrissende blik, waarbij we wel verwachten dat je de specifieke factoren die in de zorg spelen je snel eigen kunt maken.

  • Competenties: je kunt gedrag vertonen dat helpt om de gewenste resultaten te behalen:
    • Coachend leidinggeven, goede gesprekstechnieken, met een luisterend oor en het kunnen verwoorden van koers en kaders;
    • Proactief, resultaatgericht en koersvast, initiatiefrijk, oplossingsgericht;
    • Samenwerkend en dienend leiderschap: je zoekt de verbinding, werkt vanuit vertrouwen en echte aandacht voor wat mensen beweegt en drijft.


Dit mag je van ons verwachten:
  • We nemen je graag mee in onze bijzondere organisatie en bieden je een plek waar je wordt aangestoken door de creativiteit en het enthousiasme dat er leeft.

  • Je wordt afhankelijk van je werkervaring ingeschaald in FWG 60 van de CAO VVT. Bij deze CAO hoort ook een eindejaaruitkering van 8,33% en vakantiegeld van 8% van je jaarloon.

  • Daarnaast word je opgenomen in pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).

  • Een scholings- en ontwikkelprogramma maakt onderdeel uit van de inwerkperiode.

Hier ga je werken

‘We zullen het altijd zo organiseren dat het wél kan. ‘Nee’ zul je bij ons niet snel horen’

Aandacht voor wonen en welzijn is in Hart van Groenewoud in Spijkenisse even belangrijk als aandacht voor goede zorg. Niet zo gek, want ze zijn nodig voor welbevinden en gelukkig zijn. Het team doet zijn best om elke bewoner te ondersteunen bij individuele wensen en behoeften en zal net zo lang organiseren en puzzelen tot iets wél kan.

Dat maakt het werken in Hart van Groenewoud meteen zo leuk. Het woonzorgcomplex bestaat uit een villa waar mensen volledig zelfstandig kunnen wonen, een villa waar mensen wonen die nog redelijk zelfredzaam zijn en een villa waar mensen wonen die complexe zorg nodig hebben op lichamelijk of op psychogeriatrisch gebied.

Jouw collega’s zijn helpenden, verzorgenden, (kwaliteits) verpleegkundigen, locatieregisseurs, de klantcoach en zorgassistentes. Bij elkaar telt het team 125  mensen. Ook heb je veel te maken met familie en vrijwilligers die een onmisbare rol hebben bij de dagelijkse gang van zaken. 

Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

Neem voor meer inhoudelijke informatie over de vacature contact op met:

Kim Albers via k.albers@careyn.nl. (tot 05.08.2022)
Susanne Veenstra via s.veenstra@careyn.nl. (na 05.08.2022)

Ben je enthousiast geworden en wil je direct solliciteren? Klik dan op de sollicitatiebutton onderaan deze vacature.

N.B. Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Ja Ik solliciteer graag als Locatiemanager - Hart van Groenewoud - Spijkenisse