Managementassistent(e) - Utrecht West

Dit ga je doen

Is ondersteunen jou op het lijf geschreven en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging in een zeer dynamische omgeving? Dan ben jij misschien de perfecte kandidaat voor ons gemotiveerde en enthousiaste team van managementassistentes.

Careyn is met ruim 7.000 medewerkers één van de grootste zorgaanbieders van Nederland. Bij Careyn werken enthousiaste professionals en daar zijn wij trots op!
Al onze medewerkers draaien mee in een toegewijd team met een gemeenschappelijk doel: samen werken én samenwerken aan het verbeteren van de kwaliteit van leven van onze klanten.

Careyn is verdeeld in 4 districten en in district Utrecht West bieden wij thuiszorg, revalidatie en verpleeghuiszorg aan kwetsbare ouderen met ruim 1.200 medewerkers.

Ter uitbreiding van ons team met standplaats Woerden zijn wij op zoek naar een:
Managementassistent(e) voor 24 uur tot 28 uur per week

Wat ga je doen
Als managementassistent(e) heb je een zeer ruim en afwisselend takenpakket. Je belangrijkste functie is dat je de steun en toeverlaat bent op secretarieel en organisatorisch vlak van de districtsdirecteur en het Management Team binnen ons district. Je bent een echte spin in het web en bent een aanspreekpunt binnen de organisatie voor zeer uiteenlopende vragen.
- Je verricht alle voorkomende secretariële werkzaamheden zoals (complex) agendabeheer, het organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten en het opstellen en redigeren van gespreksverslagen en brieven.
- Je ondersteunt de directeur en het management team op het gebied van instroom, doorstroom en uitstroom van personeel.
- Je selecteert en beoordeelt binnenkomende correspondentie zoals email, telefoontjes, brieven en handelt deze zoveel mogelijk zelfstandig af.
- Je hebt contact met zowel interne als externe partijen.
- je standplaats is Woerden

Wat wij bieden:
- Je maakt deel uit van een team van enthousiaste managementassistentes;
- Je wordt, afhankelijk van je werkervaring ingeschaald conform cao VVT FWG 45;
- Een eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantiegeld gebaseerd op 8% van je jaarloon;
- Je wordt opgenomen in pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW);

Wat wij vragen
- Je bent in het bezit van een diploma op MBO niveau 4, bij voorkeur richting secretarieel. Daarnaast beschik je over relevante werkervaring;
- Je kunt naast zelfstandig werken ook uitstekend samen werken. Je bent sociaal vaardig, representatief, integer, accuraat en flexibel. Als managementassistent kun je vlot schakelen tussen de diverse werkzaamheden, prioriteiten stellen en sta je stevig in je schoenen;
- Je hebt affiniteit met de zorg en staat open voor uitdagingen en veranderingen;
- Ruime ervaring met Microsoft Office vinden wij vanzelfsprekend, ervaring met overige programma’s zoals bijvoorbeeld Visma is een pré.

Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Reageer dan met C.V. en motivatie via de sollicitatie button.

Heb je vragen? Neem dan contact op met Anja Jonkers, districtsdirecteur, op telefoonnummer 06-13737535.

Interne kandidaten hebben voorrang bij gebleken geschiktheid.

Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Ja Ik solliciteer graag als Managementassistent(e) - Utrecht West