Proces Manager - ICT - Careyn

Dit ga je doen

Dit ga je doen


Wij zoeken een enthousiaste collega voor de functie van procesmanager bij de afdeling ICT van Careyn. Vind je het een uitdaging om organisatie brede processen op het gebied van zorg en bedrijfsvoering te ontwerpen, te bewaken, te analyseren en te verbeteren, dan zijn wij op zoek naar jou!

Als procesmanager pak je met initiatief en enthousiasme het eigenaarschap op voor de optimale afstemming van de bedrijfsprocessen op de doelstellingen van Careyn. Je analyseert hoe de processen verlopen en signaleert waar ze effectiever of efficiënter kunnen worden ingericht. Je stelt proactief en in nauw overleg met interne betrokkenen verbetervoorstellen op voor de processen en de ICT-systemen die deze processen ondersteunen. Daarbij zorg je ervoor dat de bijbehorende documentatie – proces- en procedurebeschrijvingen, werkinstructies en formats – actueel en kloppend blijven. Je bent in staat om de brug te slaan tussen de organisatie en de ICT-afdeling. Daarvoor kun je als het nodig is anderen overtuigen van de urgentie en noodzaak van het doorvoeren van procesveranderingen.
Je houdt actief de ontwikkelingen in je vakgebied bij en vertaalt de trends, nieuw beleid en regelgeving binnen en buiten de organisatie naar impactanalyses voor de procesinrichting. Daarbij deel je graag je kennis met je collega’s en geef je gevraagd en ongevraagd advies over de procesinrichting aan de interne stakeholders.
Je komt te werken in een enthousiast en gedreven team met 2–3 collega’s.
Je rapporteert aan de Teamleider ICT Informatie & Applicatie. Je geeft zelf geen leiding, maar je onderhoudt wel een groot netwerk van interne en externe contacten voor het uitvoeren van de werkzaamheden.

Wat wij vragen


Je hebt een afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld in Bedrijfskunde/ Bedrijfskundige Informatica, Bestuurskunde en/of Management. Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring op het gebied van procesmanagement binnen complexe organisaties. Verder heb je aantoonbare kennis van en ervaring met Lean en projectmatig werken.
Je bent prestatiegericht en kunt goed plannen en organiseren. Je vindt het een uitdaging om problemen te analyseren en verbeteringen aan te dragen. We verwachten van je dat je klantgericht bent en goed kunt samenwerken. Het is vanzelfsprekend dat je integer en betrouwbaar bent.
Je hebt affiniteit met en enig inzicht in de zorgstructuur en zorgwetgeving.

Hier ga je werken


Careyn is een actieve maatschappelijke onderneming die zich inzet voor de gezondheid en het welzijn van onze klanten, jong en oud, gezond of kwetsbaar. Als het nodig is, staan onze vakbekwame en betrokken medewerkers klaar om hulp en ondersteuning te bieden. Samen met andere zorgverleners, vrijwilligers, mantelzorgers en buurt- en wijkbewoners.
Careyn, persoonlijk en altijd dichtbij.



Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

Je wordt ingeschaald volgens de CAO VVT FWG 55, minimaal € 2.700,46 en maximaal € 4.286,78 afhankelijk van je ervaring, bij een fulltime dienstverband (36 uur).
Bij deze CAO hoort ook een eindejaaruitkering van 8,33% en vakantiebijslag van 8% van je jaarloon. Daarnaast word je opgenomen in pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).
Interesse?
Solliciteer direct met jouw CV en motivatie via de solliciteer direct knop!
Neem voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature contact op met Art van Toor, Teamleider ICT op nummer 06-10936923 of Karin Dijkstra, teamlid/procesmanager, op nummer
06-10005339.

Ja Ik solliciteer graag als Proces Manager - ICT - Careyn