Servicedesk medewerker - Schiedam

Dit ga je doen

Een klantvriendelijke, doelgerichte en behulpzame Servicedesk ICT is belangrijk voor Careyn! Als medewerker van onze Servicedesk ICT behandel je diverse IT gerelateerde vragen van onze medewerkers. Je kunt hierbij denken aan het doorvoeren van wijzigingen van medewerkers, zoals autorisaties en het afhandelen van gemelde incidenten en hulpvragen. Je streeft ernaar om tijdens het eerste contact met de medewerker tot een passend antwoord te komen. Een positieve klantbeleving is ons streven.
Je levert naast Servicedeskdiensten op onze locatie in Schiedam ook diverse diensten on site. Je kunt hierbij denken aan installatie, verplaatsingen, vervangingen en verwijderingen van lokale werkplekken. Dit doe je in het begin samen en onder coördinatie van een werkplekbeheerder en bij voldoende ervaring ook zelfstandig. Buiten deze on site taken ondersteun je ook de afdeling Mobile Device Management, deze afdeling is verantwoordelijk voor alle mobiele apparatuur, mobiele telefoons, tablets, Laptops. De afdeling valt ook onder de afdeling Operationele Diensten binnen de ICT afdeling en wordt aangestuurd door dezelfde teamleider.

Wat wij verwachten


- Je beschikt minimaal over MBO+ werk- en denk niveau en bent MCSA gecertificeerd.
- Je hebt kennis van ICT hard- en software systemen. Ervaring met Topdesk is een pré. Verder beschik je over kennis van ITIL processen en infrastructuur zoals IP/DHCP/DNS/VLAN protocollen. Je hebt uitgebreide kennis van de Microsoft Office producten, waaronder M365. Verder heb je affiniteit met en kennis van mobiele devices uitrol en installatie a.d.h.v. protocollen.

Kom jij ons Careyn team versterken voor minimaal 32 uur? Je bent van harte welkom!

Arbeidsvoorwaarden


In ruil voor jouw inzet besteden wij veel aandacht aan je persoonlijke ontwikkeling en zorgen voor gezonde arbeidsomstandigheden. Je gaat werken in een dynamische, ambitieuze organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief. Daarnaast wordt je ingeschaald volgens de CAO VVT FWG 40-45, minimaal € 2.007,97 en maximaal € 3.264,29 afhankelijk van je ervaring, bij een fulltime dienstverband (36 uur). Bij deze CAO hoort ook een eindejaaruitkering van 8,33% en vakantiebijslag van 8% van je jaarloon. Daarnaast word je opgenomen in pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).

Hier ga je werken


Careyn is een zorginstelling voor Verpleeg- en Verzorgingshuizen en Thuiszorg. Een actieve maatschappelijke onderneming die zich inzet voor de gezondheid en het welzijn van onze klanten, jong en oud, gezond of kwetsbaar.
Je komt te werken in een team van ongeveer acht ICT collega’s. Er heerst een open en collegiale sfeer. We werken hard, maar we houden ook oog voor elkaar. De focus ligt op servicegerichtheid richting onze professionals in de zorg en de ondersteuning daarvan.
Jij past bij Careyn en onze afdeling als je waardevol werk wilt verrichten. Jij helpt de zorgprofessionals, zodat zij hun werk goed kunnen doen en hoogwaardige kwaliteit van zorg kunnen bieden voor een goed leven voor de cliënten. Dat is waar het bij ons om draait. Jouw inzet doet er toe!

Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

Solliciteer direct met jouw CV en motivatie via de onderstaande "solliciteer direct" knop!

Neem voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature contact op met Ton van Damme, Teamleider ICT Operationele Diensten op nummer 06-51159695.

Interne kandidaten hebben voorrang bij gebleken geschiktheid.

Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Ja Ik solliciteer graag als Servicedesk medewerker - Schiedam