Zorgbemiddelaar - Utrecht West

Dit ga je doen

Als Zorgbemiddelaar is één van je belangrijkste rollen: zorgen dat de zorgvrager inhoudelijk, praktisch en snel geholpen wordt. Je zorgt voor snelle en effectieve bemiddeling van intra- en extramurale cliënten. Binnen de extramurale zorg heeft de wijkverpleegkundige de regie. Jij ondersteunt de wijkverpleegkundige in het aanvragen van een WLZ indicatie, op een coachende wijze. Je neemt WLZ indicatieverzoeken op vanuit de wijkteams en regelt de afwikkeling met het CIZ. Indien nodig wordt overbruggingszorg geregeld. Mutaties op de wachtlijst worden bijgehouden. Voor intramurale zorg (revalidatie, somatiek en psychogeriatrie) wordt o.b.v. de wachtlijst en de cliënt beoordeling verder afgestemd met cliënt en locatie, waarna de plaatsing administratief wordt afgehandeld. En vraag je tevens de indicaties aan bij het CIZ.

Tevens behandel je als Zorgbemiddelaar op zorgbemiddeling inkomende vragen (intern en extern), geef je adviezen en houd je de administratie op orde.

Je standplaats is Nieuw Tamarinde in Utrecht, maar vanwege corona werk je nu gedeeltelijk thuis. Vanzelfsprekend word je wel op kantoor ingewerkt.

Careyn Utrecht West


In het district Utrecht West zijn drie regio’s, namelijk: de Ronde Venen, Stichtse Vecht en Woerden en omgeving. In deze regio’s bevinden zich onze drie verpleeghuizen en door heel het district zijn onze wijkteams actief. Wij hebben 1850 cliënten/bewoners, 1250 medewerkers en 500 vrijwilligers.

In een veld met veranderende zorgvraag, nieuwe overheidsinitiatieven, technologische ontwikkelingen en een toename van ketenpartners en netwerken maakt Careyn Utrecht West duidelijke keuzes om goede zorg te kunnen blijven bieden aan onze bewoners en cliënten.

In samenwerking met collega’s geef je vorm aan de missie van Careyn: één van de meest gewaardeerde partners zijn in het optimaliseren van de ervaren kwaliteit van leven van ieder mens; altijd in nabijheid en zo veel mogelijk op de wijze én de plek die de mens zelf verkiest. Onze kernwaarden zijn: Nabij, Nieuwsgierig, Geborgen en Bewust.

Wat wij verwachten


  • Je bent een verpleegkundige op niveau 4 of 5 of HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening of een zorgopleiding passend bij de werkzaamheden.

  • Je hebt kennis van ziektebeelden, effecten van medicatie, klantsituaties en mate van zelfredzaamheid c.q. zelfzorgtekorten.

  • Je hebt kennis van wet- en regelgeving en administratieve procedures rond indicatiestelling, opname, wachtlijsten inclusief de richtlijnen en de te behalen resultaten.

  • Je hebt kennis van het totale producten- en dienstenpakket (inclusief commerciële aanbod) van Careyn.

  • Je hebt kennis van de sociale kaart i.v.m. het kunnen doorverwijzen van klanten.

  • Je hebt Inzicht in de financiële consequenties van indicaties voor Careyn en voor klanten.

  • Je kunt werken met geautomatiseerde systemen die van belang zijn bij het verwerken van (financiële informatie m.b.t.) indicaties.

  • Je bent klantvriendelijk, commercieel, proactief, stressbestendig en secuur.

  • Als je ervaring hebt in de gezondheidszorg en de wijkzorg heb je wat ons betreft een pré.


Dit mag je van ons verwachten


  • In ruil voor jouw inzet besteden wij veel aandacht aan je persoonlijke ontwikkeling.

  • Je gaat werken in een dynamische, ambitieuze organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief.

  • We bieden je een jaarcontract aan voor 24 tot 28 uur per week en als we het met elkaar kunnen vinden wordt dit na dit jaar omgezet in vast.

  • Je wordt afhankelijk van je werkervaring ingeschaald in functiegroep 50, minimaal € 2.631,63 tot maximaal € 3.818,87 bruto per maand op basis van 36 uur.

  • Bij deze CAO hoort ook een eindejaaruitkering van 8,33% en vakantiegeld van 8% van je jaarloon en je wordt opgenomen in pensioenfonds Zorg en Welzijn

Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Reageer dan met C.V. en motivatie via de sollicitatie button.

Heb je inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met de Esther van der Heeft, afdeling Zorgbemiddeling op 06-57693730. Voor alle andere vragen neem je contact op met Anja Jonkers, districtsdirecteur, op telefoonnummer 06-13737535.

Interne kandidaten hebben voorrang bij gebleken geschiktheid.

Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Ja Ik solliciteer graag als Zorgbemiddelaar - Utrecht West