Managementassistent - Utrecht Stad
Administratie
Careyn is met ruim 6.000 medewerkers één van de grootste zorgaanbieders in Nederland. Wij staan voor vitaliteit, verbinding, levendigheid en goede zorg.
Careyn zet zich in voor de gezondheid en het welzijn van haar cliënten. Met professionele medewerkers biedt Careyn zorg, hulp en ondersteuning. Het verstevigen van de zelfredzaamheid is de missie van Careyn. Onderliggend aan deze visie zijn de ondersteunende processen die zo efficiënt mogelijk worden uitgevoerd. Onderdeel hiervan is de bestuurs- en managementondersteuning die het bestuur en management assisteert bij de uitvoering van hun taken.
Voor de locaties Buitenhof, Tamarinde en Warande zoekt Careyn een enthousiaste en ervaren:
Managementassistent
Voor 28 tot 32 uur per week.
Wat ga je doen:
Als managementassistent ben je de steun en toeverlaat op secretarieel en organisatorisch gebied van de managers intramurale zorg binnen het district Utrecht Stad. Je verricht alle voorkomende secretariële werkzaamheden zoals personele mutaties, (complex) agendabeheer, het organiseren en voorbereiden van vergaderingen en bijeenkomsten, het bewaken en coördineren van actiepunten/besluitenlijsten en het opstellen en redigeren van stukken en brieven. Daarnaast selecteer en beoordeel je de binnengekomen correspondentie zoals brieven, mail en telefoontjes en handelt deze, waar mogelijk, zelfstandig af. Je hebt functioneel contact met zowel interne- als diverse externe partijen. Je bent een zelfstandige werker en je kan terug vallen op een Management Assistent Team.
Dit neem je mee:
Je wordt, afhankelijk van o.a. je werkervaring, ingeschaald conform de cao VVT. Bij deze cao hoort ook een eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantiegeld gebaseerd op 8% van je bruto jaarloon. Daarnaast wordt je opgenomen in pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW). Je ontvangt een tijdelijke arbeidsovereenkomst met uitzicht op een vast dienstverband.
Wat wij bieden
Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.
Interesse?
Mocht je meer informatie over deze vacature willen, neem dan contact op met Alyt de Jong (HR adviseur) via a.dejong@careyn.nl.