Facilitair Coördinator
Facilitair
Als facilitair coördinator ben je aanspreekpunt voor de operationele facilitaire vraagstukken voor jouw locaties. Je geeft functioneel leiding aan de facilitaire teams voor jouw betreffende locaties, restaurantmedewerkers, receptie en medewerkers facilitaire dienstverlening. Heb jij passie voor het facilitaire vak en weet je dit over te brengen op onze teams in Zuid Holland?
Voor onze locaties in de Zuid Hollandse Eilanden zoeken wij een facilitair coördinator voor 32-36 uur per week.
Wat ga je doen?
Geef je functioneel leiding aan de facilitaire medewerkers op de locaties en fungeer je als schakel tussen het centrale beleid en de lokale implementatie . Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en controle van voortgang en kwaliteit van diensten, zowel in eigen beheer als ook uitbesteed. Denk hierbij aan catering, receptie, schoonmaak en logistiek. Je levert input voor de jaarplannen en de ontwikkeling en implementatie van het operationeel facilitair beleid.
Verder:
- Zie je toe op uitvoering van contractafspraken door externen. Denk hierbij aan: onze partners voor schoonmaak, de waslijn en glasbewassing. Verder ben je pro actief in contact met externe partijen ter bevordering van community ontwikkeling.
- Coördineer, plan en controleer je de uitvoerende facilitaire werkzaamheden.
- Prioriteer en stuur je op inkomende meldingen, je analyseert deze en signaleert verbetermogelijkheden.
- Evalueer je de dienstverlening en werkprocessen, stelt veranderingen voor en voert deze door als ze een verbetering zijn voor de dienstverlening.
- Ben je verantwoordelijk voor de naleving van de wettelijke vereisten o.a. op voedselveiligheid en legionellabeheer
Wie zoeken wij?
Jij bent op dagelijkse basis verantwoordelijk voor de uitvoer van het facilitaire beleid en geeft functioneel leiding aan het team.
Verder:
- Je hebt een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van facility management of een mbo- achtergrond met aantoonbare relevante werkervaring, bij voorkeur in de zorg.
- Breng je minimaal drie jaar relevante werkervaring mee.
- Ben je een verbinder, die in staat is het beste uit teams te halen.
- Heb je passie voor het facilitaire vak en weet je dat ook over te brengen.
Wat bieden wij jou?
Een uitdagende functie van 32- 36 uur per week. Bij Careyn sta jij op 1:
- Je ontvangt direct een vast contract voor 32 of 36 uur per week omdat we samenwerken op basis van vertrouwen.
- Je wordt ingeschaald volgens de cao VVT, FWG45, (minimaal € 2.933,27tot maximaal € 3.944,48 o.b.v. 36 uur per week)
- Je ontvangt reiskostenvergoeding.
- Je bouwt pensioen op via pensioenfonds Zorg en Welzijn om zorg te dragen voor jouw welzijn in de toekomst.
- Je ontvangt een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Je krijgt de mogelijkheid om met je eindejaarsuitkering of vakantiegeld mee te doen aan onze ‘meerkeuze regelingen’ zoals de aankoop en verkoop van verlofuren of sparen voor je pensioen via het ‘balansbudget’, zodat je zelf de regie kunt pakken over jouw werk- en privé balans.
- Je krijgt de mogelijkheid om gebruik te maken van onze HeyCoach, budgetcoach en/of Digicoach, omdat we je graag ondersteunen bij jouw persoonlijke uitdagingen.
- Je krijgt de mogelijkheid om thuis, op locatie in Rotterdam (of Utrecht), of aanwezig te zijn in de districten.
Wat wij bieden
Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.
Interesse?
We kijken uit naar jouw sollicitatie! Mocht je inhoudelijke vragen hebben over deze vacature neem dan contact op met Mirlinda Kida (interim directeur vastgoed en facilitair) via 06-33019319, of stuur een mailtje naar werken@careyn.nl
Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist. Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.