Facilitair Specialist - Rotterdam
Facilitair
Careyn zoekt een Facilitair Specialist met affiniteit voor duurzaamheid en techniek
Werk je graag in een open en persoonlijke cultuur? Leer je door te doen en ben je nieuwsgierig naar nieuwe mogelijkheden? En probeer je elke dag in kleine stapjes je werk te vernieuwen en te verbeteren, waarbij je je verantwoordelijk voelt voor het bereiken van de doelen? Lees dan snel verder!
Ouderenzorgorganisatie Careyn heeft een grote en gevarieerde vastgoedportefeuille, verspreid over de provincies Zuid-Holland en Utrecht. Wij zoeken een Facilitair Specialist die ons helpt deze portefeuille te verduurzamen.
Dit ga je doen
Als Facilitair Specialist draag je verantwoordelijkheid voor de pakketten energie & water, wagenpark en bewonerstelevisie & -internet en werk je aan optimale, innovatieve verduurzaming. Jouw prestaties dragen bij aan de tevredenheid van onze bewoners en medewerkers, aan het behoud van de Milieuthermometer Zorg certificering, aan de doelen van de Green Deal Duurzame Zorg 3.0 en aan het bedrijfsresultaat van Careyn.
- Je bent het aanspreekpunt voor interne en externe stakeholders, zo voer je samen met collega’s van de afdeling inkoop onderhandelingen aangaande jouw pakketten, je beoordeelt overeenkomsten en offertes en beheert de contracten.
- Je draagt bij aan het formuleren van strategie en beleid over verduurzaming voor de gehele organisatie, met name op het gebied van energie, mobiliteit, wagenpark.
- Je hebt een visie op jouw pakketten en doet proactief voorstellen voor het optimaliseren van je pakketten.
- Je bent verantwoordelijk voor het (door)ontwikkelen van (kwaliteit)systemen voor het beheer en de monitoring van je pakketten.
- Je maakt jaarlijks een begroting voor energie, bewonerstelevisie en wagenpark.
Wat wij vragen
- Je hebt een afgeronde HBO opleiding Facility Management of een vergelijkbare studierichting.
- Je hebt kennis van en ervaring met de Milieuthermometer Zorg, de Milieubarometer en routekaarten voor CO2-reductie in o.a. vastgoed.
- Je bent in het bezit van rijbewijs B en beschikt over een auto.
- Je bent goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid en je bent bekend met de milieuthermometer, de milieubarometer, de portefeuilleroutekaart CO2-reductie, domotica, wagenpark, energie labels, circulariteit en relevante subsidies.
- Je hebt kennis over de wet- en regelgeving die voor jouw pakketten relevant is en adviseert hierover aan interne stakeholders.
Daarnaast:
- Ben je een zelfstandige, proactieve, resultaatgerichte verbinder en netwerker.
- Kan je goed plannen en organiseren, en hou je van gegevens analyseren.
- Kan je goed samenwerken en ben je in staat ideeën en informatie helder op te schrijven.
- Ben je organisatiesensitief en kun je goed omgaan met tegenstrijdige belangen.
- Draag je bij aan een goede samenhang en synergie tussen iedereen, die actief is in het domein van duurzaamheid en techniek, beheer en facilitair management.
Hier ga je werken
Careyn is een actieve maatschappelijke onderneming, die zich inzet voor de gezondheid en het welzijn van haar klanten, jong en oud, gezond of kwetsbaar. Als het nodig is, staan onze vakbekwame en betrokken medewerkers klaar om hulp en ondersteuning te bieden. Samen met andere zorgverleners, vrijwilligers, mantelzorgers en buurt- en wijkbewoners.
Careyn bestaat uit 4 districten (Utrecht Stad, Utrecht West, Delft Westland Oostland – Nieuwe Waterweg Noord, Zuid-Hollandse Eilanden) en een centrale ondersteuning.
Careyn is wettelijk verplicht tot energiebesparing. Daarnaast heeft Careyn de Green Deal Duurzame Zorg 3.0 ondertekend en wil Careyn als grote werkgever bijdragen aan de reductie van CO2-uitstoot en andere vormen van milieubelasting. Negen grote woonzorglocaties hebben het zilveren certificaat van de Milieuthermometer Zorg en in 2023 wil Careyn nog een tiental woonzorglocaties op MTZ niveau brons brengen.
Onze vier Facilitair Specialisten werken voor de hele Careyn organisatie, zijn ervaren en zijn goed op elkaar ingespeeld. We zoeken een vijfde Facilitair Specialist. Je standplaats wordt Rotterdam en je hebt de mogelijkheid om hybride te werken 50% thuis en 50% op kantoor/locatie. Je rapporteert aan de Manager Facility Management.
Careyn. Samen nabij.
Dit bieden wij
Deze functie is gewogen in FWG 50 (cao VVT), minimaal € 2.798,67 en maximaal € 4.061,27 afhankelijk van je ervaring, bij een fulltime dienstverband (36 uur).
Je krijgt een aanstelling voor de duur van 1 jaar, met de intentie deze bij goed functioneren om te zetten naar een aanstelling voor onbepaalde tijd.
Voor een overzicht van alle overige arbeidsvoorwaarden verwijzen we je naar de CAO VVT, maar in ieder geval hoort daar ook een eindejaaruitkering bij van 8,33% en vakantiebijslag van 8% van je jaarloon. Daarnaast word je opgenomen in pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).
Careyn Concern
Fotograaf: Femke van den Heuvel
Wat wij bieden
Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.
Interesse?
Solliciteer direct met jouw CV en motivatie via de solliciteer direct knop!
Neem voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature contact op met Geert-Jan Kok, Manager Facility Management, via 06-16109221.