Business Partner - Mens en Organisatie - Utrecht

HR

Wil jij jouw tactische en strategische HR-vaardigheden inzetten om een maatschappelijke bijdrage te leveren? Careyn, een dynamische ouderenzorgorganisatie die écht het verschil maakt, zoekt een gedreven Business Partner Mens & Organisatie (M&O) zoals jij!

Voor onze afdeling M&O Advies zoeken wij twee gedreven Business Partners M&O voor 32-36 uur per week met focus op district Utrecht West of Utrecht Stad.

Wat ga je doen als Business Partner M&O?


Als Business Partner M&O speel je een cruciale rol in het vormgeven van onze strategische koers. Je leidt complexe en grootschalige projecten en bent één van de schakels tussen Mens & Organisatie en de districten. Daarnaast ben je een belangrijke gesprekspartner voor directie en managementteams op het gebied van in-, door- en uitstroom, en organisatieontwikkelingsprojecten. Verder houd je je bezig met:

  • Coördineren van complexe projecten; Je coördineert projecten zoals een nieuw landelijk functiehuis en de medewerkersraadpleging.
  • Actieve deelname aan MT’s; Je neemt deel aan de MT’s van het district waar jij je op focust.
  • Coördineren van zogenaamde klantteams: Je coördineert klantteams die ervoor zorgen dat onder andere het (centrale) beleid goed geïmplementeerd wordt.
  • Zichtbaarheid van onze visie van 'Jij op 1': je draagt onze visie uit overal binnen Careyn.
  • Het verbinden van Mens & Organisatie met onze verschillende districten; Je speelt bijvoorbeeld een coördinerende rol bij (lokale) escalaties.
  • Zorgdragen voor informatie-uitwisseling; je zorgt voor informatie-uitwisseling tussen het centrale en decentrale (district) niveau.
  • Coördineren van datavoorziening; Je bewaakt de samenhang van input uit verschillende disciplines om de reviews en doelstellingen te monitoren en te realiseren.



Wat bieden wij jou?


Een plek in onze enthousiaste en gedreven organisatie, waar je je verder kunt ontwikkelen en een waardevolle bijdrage kunt leveren aan het werkplezier van onze medewerkers. Daarnaast bieden we:
  • Een fijne werkplek voor 32-36 uur per week, waarin jouw ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden worden aangemoedigd.
  • Een vaste aanstelling met een proefperiode van twee maanden;
  • Een inschaling volgens de CAO VVT, FWG 60 (minimaal €4298,87 tot maximaal €5.733,02 o.b.v. 36 uur per week).
  • De mogelijkheid om thuis of op locatie te werken, zodat jij de eigenaar bent van jouw eigen agenda;
  • Een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden, inclusief reiskostenvergoeding, pensioenopbouw, eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantietoeslag van 8% en de mogelijkheid om verlofuren op te sparen via het balansbudget.



Wie ben jij?


  • Je beschikt over hbo+ werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding in de richting van HRM;
  • Je hebt al minimaal 5 jaar werkervaring in een HR advies functie of vergelijkbaar;
  • Je beschikt over uitgebreide kennis van wet- en regelgeving op het gebied van arbeid- en sociale wetgeving;
  • Je beschikt over uitstekende adviesvaardigheden, bent proactief en hebt sterke schriftelijke vaardigheden;
  • Je bent een expert in organisatie-inrichting, hebt kennis van managementtechnieken en projectmanagement.




Onze arbeidsvoorwaarden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

Interesse?



Klinkt dit als jouw ideale baan? Solliciteer dan direct via de onderstaande ‘solliciteer direct’ button. Dan gaan we graag met je in gesprek.
Heb je vragen? Neem gerust contact op met Mieke Middendorp via telefoonnummer 06 – 13 47 67 62, of mail naar werken@careyn.nl.
Goed om te weten: voor de veiligheid van onze bewoners en collega’s moet iedere nieuwe collega een actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aanleveren. De VOG betaalt Careyn voor jou.

Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.

Ja Ik solliciteer graag als Business Partner - Mens en Organisatie - Utrecht