Manager Mens en Organisatie Advies
HR
Maak het Verschil bij Careyn: Jij op 1!
Bij Careyn ontwikkelt de HR afdeling zich door. Er is een nieuwe visie en strategie opgesteld en de afdeling wordt opnieuw ingericht. In de nieuwe visie werken we samen aan een werkomgeving waar jij als collega op 1 staat, waarin het fijn, gezond en leuk is om bij Careyn te werken. Onze ambitie is om een van de beste werkgevers in de zorg te zijn waarin alle collega’s zich verbonden voelen en trots zijn om bij ons te werken, zowel nu als in de toekomst.
Om dit waar te maken gaan we ons de komende jaren focussen op vijf belangrijke programma's:
- Aandacht & Waardering
- Arbeidsmarkt
- Duurzame Inzetbaarheid & Vitaliteit
- Leiderschap & Talentontwikkeling
- Uniform Beleid en Gebruiksvriendelijke Systemen & Processen
Alle huidige onderdelen worden samengebracht in 1 afdeling Mens & Organisatie voor geheel Careyn met 5 teams:
- Werving & Flex
- PSA
- Mens & Organisatie Advies
- Academie
- Vitaliteit
De binding met de organisatie en zorg is geborgd door te werken met klantteams. Deze klantteams werken ook nauw samen om een eenduidige en integrale dienstverlening vanuit Mens & Organisatie te bieden.
Er is een boeiende vacature waar we kandidaten voor zoeken: Manager Mens & Organisatie Advies. Stap in een rol waarin jouw leiderschap en expertise centraal staan en draag bij aan de toekomst van Careyn!
Manager Mens & Organisatie Advies
Zet jouw leidinggevende, tactische en strategische HR-vaardigheden in om een betekenisvolle maatschappelijke bijdrage te leveren aan onze organisatie en de nieuwe strategie van de afdeling Mens & Organisatie. Speel een cruciale rol in deze veranderopgave.
Wat krijg je ervoor terug?
- Goed salaris: Deze functie is indicatief ingedeeld in salarisschaal 65 binnen de cao VVT. Deze schaal loopt van € 4.370,94 tot € 6.583,98 o.b.v. 36 uur. Er vindt een cao verhoging van 2,5% plaats in oktober.
- Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd: Stabiliteit en zekerheid vanaf dag één.
- Hybride werken: Het is mogelijk thuis of op locatie te werken, waarbij jij de eigenaar bent van jouw eigen agenda.
- Ontwikkelingsmogelijkheden: Interne en externe opleidingskansen via ons platform REIN.
- Extra’s: Eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantiegeld in mei.
- BalansBudget: Spaar o.a. verlofuren voor een gezonde werk-privé balans.
- Betekenisvol werk: Maak dagelijks een verschil in het leven van onze collega’s.
Wat staat je te wachten?
Als Manager M&O Advies ben jij de drijvende kracht achter de advisering op het gebied van mens en organisatie binnen onze organisatie. Jij bent verantwoordelijk voor de afdeling M&O Advies en leidt een team van 5 HR Business Partners en ongeveer 10 HR Adviseurs. In deze uitdagende rol stuur je het team zowel hiërarchisch als operationeel aan, waarbij je ervoor zorgt dat de M&O strategieën naadloos worden omgezet in de praktijk, met als doel het aantrekkelijk werkgeverschap binnen Careyn verder te versterken.
Verder:
- Leiderschap en Coördinatie: Als drijvende kracht geef je leiding aan een team van ervaren HR Business Partners en HR Adviseurs. Je bevordert een harmonieuze en effectieve samenwerking en versterkt de adviesrol van dit team.
- Strategische Rol: De HR Business Partners vervullen een strategische rol binnen de districten. Jij ondersteunt en coacht hen om deze rol optimaal te vervullen.
- Operationele Focus: De HR Adviseurs zijn verantwoordelijk voor de operationele uitvoering van HR-taken op onze diverse locaties. Jij zorgt ervoor dat zij optimaal functioneren en onze medewerkers dagelijks effectief ondersteunen.
- Proces- en kwaliteitsverbetering: Samen met je team voer je verbeteringen door die bijdragen aan de vijf programma’s onder het thema ‘Jij op 1’.
- Beleidsimplementatie: Als lid van het MT van de afdeling draag je proactief bij aan de visie van ‘Jij op 1’ en werk je samen met je team aan de implementatie waar nodig.
- Uniformeren en versterken dienstverlening: Je gaat met je team aan de slag om de dienstverlening van jullie afdeling verder te uniformeren en te versterken.
Wie zoeken wij?
Wij zoeken jou als je tot nu toe enthousiast bent en beschikt over:
- WO werk- en denkniveau: Bij voorkeur een opleiding in HRM of een vergelijkbare richting.
- Minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring: Binnen het HR domein of een vergelijkbare omgeving.
- Beschikbaarheid van minimaal 32 uur per week: De functie kan worden ingevuld vanaf 32 tot 36 uur per week.
- Grondige kennis van wet- en regelgeving: Uitgebreide kennis van arbeid- en sociale wetgeving.
- Expertise in organisatie-inrichting: Diepgaande kennis van managementtechnieken en projectmanagement.
- Zichtbaarheid en verbinding: Je bent zichtbaar binnen de organisatie en collega's Careyn-breed weten je te vinden voor samenwerking en verbinding.
- Uitstekende adviesvaardigheden en een proactieve aanpak: Je weet je adviesrol effectief te vervullen en neemt initiatief waar nodig.
Onze arbeidsvoorwaarden
Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.
Interesse?
Klinkt deze functies als jouw ideale baan? Solliciteer dan direct via de onderstaande ‘solliciteer direct’ button. Dan gaan we graag met je in gesprek. Wij ontvangen uiteraard graag een motivatie, met een actueel CV, voor de functie waarin je antwoord geeft op de vraag: Waarom ben jij de ideale kandidaat voor deze functie?
Heb je vragen? Neem gerust contact op met Dimitri Markidis, HR Directeur a.i., via telefoonnummer 06–46 25 20 71.
Goed om te weten: voor de veiligheid van onze bewoners en collega’s moet iedere nieuwe collega een actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aanleveren. De VOG betaalt Careyn voor jou.
Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.