Medewerker Verzuimadministratie - Rotterdam
HR
Ben jij leergierig en heb je enige werkervaring op het gebied van verzuim? Ben jij administratief sterk en help jij graag je collega's? Wacht dan niet langer!
Voor ons hoofdkantoor in Rotterdam zoeken wij een enthousiaste medewerker verzuimadministratie voor 18-22 uur per week.
Wat ga je doen als Medewerker Verzuimadministratie?
Als medewerker verzuimadministratie draag je zorg voor een optimale, proactieve verwerking van de verzuimadministratie, zodat verzuimdata op orde is en er optimaal gebruik wordt gemaakt van financiële regelingen en vergoedingen op het gebied van sociale wetgeving, interventies en regresmeldingen.
Samen met je directe collega ben je dagelijks verantwoordelijk voor het registreren van de ziek- en (deel) herstelmeldingen in ons systeem. Je maakt afspraken in de agenda van de Arboarts, beantwoord vragen van leidinggevenden en collega’s. Daarnaast verwerk je de ziek uit dienst meldingen, zwangerschapsverlof, betaald ouderschapsverlof en UWV correspondentie.
Wat bieden wij jou?
Een plek in onze enthousiaste en gedreven organisatie, waar je je verder kunt ontwikkelen en een waardevolle bijdrage kunt leveren aan het werkplezier van onze medewerkers. Daarnaast bieden we:
- Een fijne werkplek voor 18-22 uur per week, waarin jouw ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden worden aangemoedigd;
- Een vaste aanstelling met een proefperiode van twee maanden;
- Een inschaling volgens de CAO VVT, FWG 40 (minimaal €2.536,95 tot maximaal €3.502,58 o.b.v 36 uur per week), er vindt een CAO verhoging van 2,5% plaats in oktober;
- Een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden, inclusief reiskostenvergoeding, pensioenopbouw, eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantietoeslag van 8% en de mogelijkheid om verlofuren op te sparen via het balansbudget;
- De mogelijkheid om thuis of op locatie te werken, zodat jij de eigenaar bent van jou eigen agenda.
Wie ben jij?
- Je bent in het bezit van een mbo diploma;
- Je hebt enige werkervaring, het liefst binnen verzuim of vergelijkbaar;
- Je bent leergierig, nauwkeurig en kunt goed samenwerken;
- Je bent bij voorkeur beschikbaar op maandag, dinsdag en donderdag.
Onze arbeidsvoorwaarden
Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.
Interesse?
Klinkt deze functies als jouw ideale baan? Solliciteer dan direct via de onderstaande ‘solliciteer direct’ button. Dan gaan we graag met je in gesprek. Wij ontvangen uiteraard graag een motivatie, met een actueel CV.
Heb je inhoudelijke vragen over het werk? Neem gerust contact op met Els van Steenderen, Medewerker Verzuimadministratie, via telefoonnummer 06–10299531 bereikbaar op maandagochtend, woensdag en vrijdag, of mail naar werken@careyn.nl.
Goed om te weten: voor de veiligheid van onze bewoners en collega’s moet iedere nieuwe collega een actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aanleveren. De VOG betaalt Careyn voor jou.
Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.