Recruitment Business Partner

HR

"Zet jouw adviserende recruitment talenten in voor een betekenisvolle carrière in de zorg! Bij Careyn, een organisatie in de ouderenzorg die écht het verschil maakt, zoeken we een Recruitment Business Partner zoals jij.'

Wat staat je te wachten?


Je wordt onderdeel van ons dynamische team HR Recruitment & Arbeidsmarktcommunicatie, waar samenwerking en plezier hand in hand gaan. Je werkt samen met onder andere Wanda Antonie, Pauline van Rossen en Kristel Benschop. Je bouwt mee aan één centrale afdeling waarmee wij al onze landelijke bedrijfsonderdelen ondersteunen en adviseren.
  • Als specialist ben jij het eerste aanspreekpunt voor recruitment en arbeidsmarktcommunicatie in een specifieke regio of bedrijfsonderdeel.
  • Je geeft onze managers en teamleiders zowel gevraagd als ongevraagd advies.
  • Je voert- en geeft advies over sollicitatiegesprekken.
  • Je draagt zorg voor een positieve candidate journey waarbij in onze optiek ook onboarding en behoud hoort.
  • Je maakt (jaar)plannen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie, zowel on- als offline.
  • Je denkt mee over de implementatie van nieuwe tools en systemen om zo onze dienstverlening verder te verbeteren.
  • Je bent onderdeel van één centraal team dat hybride werkt. Wij werken minimaal één keer per week gezamenlijk met het team op één van onze locaties in het land.

Wat krijg je ervoor terug?


  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Een uitdagende en diverse functie voor 32 tot 36 uur per week met een salaris volgens CAO VVT, inclusief een aankomende CAO verhoging van 2,5% in oktober.
  • Deze functie is ingeschaald in salarisschaal 55, vanaf € 3.256,53 tot € 4.906,49 op basis van opleiding en (werk)ervaring.
  • Tal van opleidingsmogelijkheden bijvoorbeeld intern via ons eigen platform REIN, maar ook extern.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% naast je vakantiegeld in mei.
  • Een thuiswerkvergoeding en indien nodig alle zaken voor het inrichten van een fijne thuiswerkplek.
  • Een reiskostenvergoeding en een goede dienstreisvergoeding tussen locaties in of als je op zakelijk pad gaat.
  • Wij helpen graag bij een fijne werk-privé balans waarbij zowel thuiswerken als op locatie mogelijk is.
  • Het BalansBudget, waardoor je verlofuren kunt opsparen.

Wie zoeken we?


  • Je hebt hbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt affiniteit met recruitment en/of arbeidsmarktcommunicatie.
  • Je hebt kennis van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie door bijvoorbeeld werkervaring of opleiding.
  • Je hebt passie voor vernieuwende recruitment technologieën.
  • Creatief, communicatief en proactief zijn sleutelwoorden voor deze rol.

Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

Klinkt dit als jouw ideale baan? Solliciteer dan direct via de onderstaande ‘solliciteer direct’ button.

Heb je vragen? Neem gerust contact op met Mieke Middendorp, Team Manager Recruitment, via 06- 134 76 762 of mail naar m.middendorp@careyn.nl.

Wil je met één van onze Recruitment Business Partners Pauline van Rossen praten over haar werk bij Careyn? Dat kan natuurlijk ook. Pauline is bereikbaar op telefoonnummer 06 515 344 56 of mail naar p.vanrossen@careyn.nl.

Goed om te weten: voor de veiligheid van onze bewoners en collega’s moet iedere nieuwe collega een actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aanleveren. De VOG betaalt Careyn voor jou.

Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.

Ja Ik solliciteer graag als Recruitment Business Partner