Recruitment Business Partner - omgeving Gouda en Woerden

HR

Geef jouw recruitmenttalent een betekenisvolle invulling in de zorg! Kom werken bij Careyn, de grootste leukste ouderenzorgorganisatie van Nederland! Met jouw frisse blik en passie voor recruitment draag jij bij aan onze missie ‘jij op 1’, waarmee we onze ouderen, medewerkers én jezelf centraal stellen.

Als aanvulling op ons gezellige nieuwe Recruitment en Arbeidsmarktcommunicatie team zoeken wij een Recruitment Business Partner bij voorkeur voor 32 tot 36 uur per week!

Wat ga je doen als Recruitment Business Partner?


In jouw rol als Recruitment Business Partner ben jij dé expert en het eerste aanspreekpunt binnen jouw focusgebied. Dit kan een Careyn district zijn of een specifiek vakgebied. Jij bent eindverantwoordelijk voor dit gebied en bouwt een sterke recruitmentstrategie om de juiste talenten aan te trekken.
Verder:
  • Je vertegenwoordigt recruitment in het klantteam van jouw focusgebied, met een uniforme en adviserende aanpak.
  • Je beheert alle vacatures en creëert samen met onze Recruitment Coördinatoren een uitstekende kandidatenervaring.
  • Je adviseert proactief (team)managers en leidt sollicitatiegesprekken waar nodig.
  • Je ontwikkelt een specifiek recruitmentplan voor jouw focusgebied, passend bij onze centrale visie en doelen.
  • Je denkt mee over nieuwe tools en systemen om onze processen nog beter te maken.
  • Je werkt in ons hybride, centrale team en ontmoet je collega’s elke donderdag op één van onze locaties.


Wat bieden wij jou?


Een uitdagende functie met volop kansen om je vaardigheden en kennis verder te ontwikkelen en waar je mee kunt mee bouwen en professionaliseren.
Verder, maar zeker niet onbelangrijk;
  • Je ontvangt een fijne werkplek voor 32 tot 36 uur per week.
  • Je komt te werken in een functie waarin jouw ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden worden aangemoedigd.
  • Je ontvangt werkzekerheid door direct een vast dienstverband te krijgen.
  • Je wordt ingeschaald volgens de CAO VVT, FWG 55 (minimaal € 3.768,13 tot maximaal € 5.029,15 o.b.v. 36 uur per week).
  • Je ontvangt een pensioen via pensioenfonds Zorg en Welzijn.
  • Je ontvangt een vakantietoeslag van 8%.
  • Je ontvangt een eindejaarsuitkering van 8,33% (dit is ongeveer een maandsalaris wat betekent dat je totale jaarsalaris bestaat uit bijna 14 keer jouw maandsalaris!).
  • Je krijgt de mogelijkheid om extra verlofuren te kopen en gebruik te maken van ons ‘balansbudget.
  • Je krijgt de mogelijkheid om gebruik te maken van onze HeyCoach, budgetcoach en/of Digicoach.


klik op de link 'Arbeidsvoorwaarden' onder kopje 'Onze arbeidsvoorwaarden' voor meer informatie

Wie ben jij?


  • Je hebt hbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt meerdere jaren ervaring in een adviesfunctie binnen (corporate) recruitment en/of arbeidsmarktcommunicatie.
  • Je bent een stevige positieve gesprekspartner, jouw gesprekspartners worden blij van jou.
  • Je hebt kennis van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie door bijvoorbeeld werkervaring of opleiding.

Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

Enthousiast?


Ben jij enthousiast geworden? Aarzel dan niet en solliciteer nu via de sollicitatiebutton onderaan deze vacature! Wij kijken uit naar jouw unieke bijdrage aan ons team!
Heb je vragen over deze vacature? Neem gerust contact op met Mieke Middendorp - Teamleider Recruitment & Arbeidsmarktcommunicatie via telefoonnummer 06 – 134 76 762 (bij voorkeur via whatsapp), of stuur een mail naar werken@careyn.nl.

Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen, is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst treden.
Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.

Ja Ik solliciteer graag als Recruitment Business Partner - omgeving Gouda en Woerden