Teamleider recruitment en arbeidsmarktcommunicatie

HR

Standplaats: Utrecht of Rotterdam
Uren: 32 - 36 uur | Hybride werken 
Salaris: € 4470,82 tot € 5962,34
Dienstverband: Vast dienstverband  
Diploma: Hbo+  

Wil jij met jouw ruime ervaring in recruitment en arbeidsmarktcommunicatie én jouw leiderschapstalent een betekenisvolle bijdrage leveren aan de zorg voor ouderen?

Bij Careyn krijg je de kans om als teamleider recruitment & arbeidsmarktcommunicatie mee te bouwen aan de toekomst van zorg. Je voert het bestaande plannen verder uit, coacht en faciliteert een betrokken team en werkt actief mee aan het vergroten van onze zichtbaarheid als werkgever. Zo zorgen we er samen voor dat steeds meer mensen Careyn weten te vinden én kiezen voor werken in de ouderenzorg!


Dit ga je doen als teamleider recruitment en arbeidsmarktcommunicatie


Als teamleider recruitment & arbeidsmarktcommunicatie geef je leiding aan een jong en ambitieus team. Het team richt zich op de werving voor onze zorgdistricten en het hoofdkantoor van Careyn én op arbeidsmarktcommunicatie. Daarmee vormt het team één van de belangrijkste pijlers in het binden van talent. Vanuit aandacht voor de mens bouw je aan een sterk team.

Concreet betekent dat: 

  • Met jouw actuele kennis van recruitment en arbeidsmarktcommunicatie coach je het team naar volgende niveau.
  • Samen met het team van 11 collega's rol je het recruitment- en arbeidsmarktcommunicatieplan verder uit.
  • Leid je en neem je deel aan verbeterprojecten. Denk hierbij aan het (her)inrichten van recruitmentprocessen, optimalisatie van het bestaande en aanschaf van een nieuw ATS, opzetten van een EVP met de arbeidsmarktcommunicatiespecialist.
  • Ben je budgethouder en faciliteer je management in rapportages om datagedreven te kunnen sturen.
  • Samen met de Recruitment Business Partners, zorgmanagers- en directeuren zorg je voor een optimale bezetting op onze zorglocaties. Zo maak jij het verschil voor onze bewoners!


Wat je van ons mag verwachten 



  • Direct een vast contract voor 32-36 uur per week. 
  • Salaris volgens cao VVT, FWG 60: € 4470,82 tot € 5962,34 (o.b.v. 36 uur). 
  • 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering. 
  • Pensioenopbouw via PFZW. 
  • Reiskostenvergoeding én €0,32 per km voor dienstreizen buiten je standplaats.  


Bij Careyn begint goede zorg met goed werkgeverschap, daarom zetten we jou op 1. Jij krijgt vertrouwen, ruimte om zelfstandig te werken en mee te denken. We zorgen voor een goede werk-privébalans, zodat jij met je werk met plezier kunt doen. 

Wat jij meebrengt 


  • Minimaal 3 jaar werkervaring als leidinggevende in de recruitment.
  • Hbo+ werk- en denkniveau.
  • Diepgaande kennis van en ervaring met (strategisch) recruitment en arbeidsmarktcommunicatie.
  • Je bent bekend met datagedreven sturen en weet hierin het team te ondersteunen en management te faciliteren doormiddel van rapportages en budgetbeheer.
  • Samen met de Recruitment Business Partners, zorgmanagers- en directeuren creëer je draagvlak voor het recruitmentvak en zorg je samen voor een optimale bezetting op onze zorglocaties. Zo maak jij het verschil voor onze bewoners en cliënten!



Over het team Recruitment en arbeidsmarktcommunicatie


Als teamleider Recruitment & arbeidsmarktcommunicatie geef je leiding aan een betrokken team van professionals met ieder hun eigen rol:

  • Vier recruitmentcoördinatoren ondersteunen het wervingsproces met administratieve taken, screening van sollicitanten, organisatie van wervingsactiviteiten en procesverbetering.
  • Zes recruitment business partners zijn verantwoordelijk voor de tactische en strategische werving binnen hun focusgebied, zoals een district of een specialisme als talent recruitment.
  • Eén specialist arbeidsmarktcommunicatie versterkt ons werkgeversmerk en ontwikkelt campagnes en content gericht op verschillende doelgroepen.



Het team is jong, energiek en volop in opbouw. We komen wekelijks samen op één van onze hoofdkantoren in Rotterdam of Utrecht en zoeken elkaar (digitaal) op! Samen bouwen we aan een stevige recruitmentbasis binnen Careyn. Onze kern? Positief, samen, open, ambitieus en jezelf kunnen zijn.

Meer weten of solliciteren?

We kijken ernaar uit om van je te horen! Solliciteer direct of neem gerust contact op met jouw toekomstige manager Heleen Poortvliet via 06 57 14 56 55 of stuur een mailtje naar onze recruiters via werken@careyn.nl. 

Voor de veiligheid van onze cliënten en collega’s vragen we je om een VOG. Bij gelijke geschiktheid krijgt een interne kandidaat voorrang. 

Ja Ik solliciteer graag als Teamleider recruitment en arbeidsmarktcommunicatie