Inkoper - Rotterdam of Utrecht

Inkoop

Ter versterking van ons team zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste Tactisch inkoper. Afhankelijk van jouw wensen kunnen wij je een functie bieden van 32 tot 36 uur per week. In de functie van adviseur inkoop ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning op het gebied van inkoop- en contractmanagement. Als Tactisch inkoper adviseer en ondersteun je verschillende contracteigenaren binnen Careyn. Het Contractmanagement verzorg je voor alle contracten binnen een aantal toebedeelde inkooppakketten. De inkoopactiviteiten (o.a. offerte trajecten, opstellen contracten) verdelen we binnen het team. Op deze manier kom je met alle inkooppakketen in aanraking en werk je samen met je collega adviseurs inkoop. De werkzaamheden bestaan o.a. uit: het adviseren van contracteigenaren, het begeleiden van offertetrajecten, het opstellen van contracten, het uitvoeren van contractbeheer, het uitvoeren van leveranciersbeoordelingen, het bewaken en uitdragen van het inkoopbeleid en het organiseren van het order to pay proces in Proactis.

Jouw profiel


Wij zijn benieuwd naar wie jij bent. Ben je gestructureerd, klantvriendelijk en flexibel? Neem je verantwoordelijkheid en hou je van projectmatig werken? Zou jij voor een zorgorganisatie willen werken? Dan komen we graag met jou in contact!

Breng jij minimaal HBO werk- en denkniveau en een opleiding in een relevante richting mee. Denk aan: bedrijfskunde, bedrijfseconomie of recht aangevuld met een vakinhoudelijke opleiding op het gebied van inkoop en/of contractmanagement.
Aantoonbare werkervaring in een inkoop gerelateerde functie. Ervaring met betrekking tot MS office producten (Teams, Excel, Word) en goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal.

Hier ga je werken


Careyn is een actieve maatschappelijke onderneming, die zich inzet voor de gezondheid en het welzijn van haar klanten, jong en oud, gezond of kwetsbaar. Als het nodig is, staan onze vakbekwame en betrokken medewerkers klaar om hulp en ondersteuning te bieden. Samen met andere zorgverleners, vrijwilligers, mantelzorgers en buurt- en wijkbewoners.
Careyn bestaat uit 4 districten (Utrecht Stad, Utrecht West, Delft Westland Oostland – Nieuwe Waterweg Noord, Zuid-Hollandse Eilanden) en een centrale ondersteuning.
Je komt te werken voor de centrale ondersteuning in een team van 5 medewerkers en rapporteert aan de meewerkend teamleider inkoop. Er wordt hybride gewerkt bij Careyn, waarbij je minimaal 1 dag op kantoor werkt. Daarnaast heb je afspraken op andere locaties van Careyn en soms bij leveranciers. Onlangs is een nieuw inkoopbeleid vastgesteld waarbij de rollen binnen inkoop- en contractmanagement opnieuw gedefinieerd zijn, waarin het contracteigenaarschap centraal staat. De implementatie van het nieuwe inkoopbeleid is een actueel thema voor de afdeling inkoop.

Je standplaats voor deze functie is Rotterdam of Utrecht.

Arbeidsvoorwaarden


Je wordt ingeschaald volgens de CAO VVT FWG 55,maximaal € 4.786,82 afhankelijk van je ervaring, bij een fulltime dienstverband (36 uur).
Je krijgt een aanstelling voor de duur van 1 jaar, met de ambitie deze bij goed functioneren om te zetten naar een aanstelling voor onbepaalde tijd.
Bij deze CAO hoort ook een eindejaaruitkering van 8,33% en vakantiebijslag van 8% van je jaarloon. Daarnaast word je opgenomen in pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW). Voor een compleet overzicht van alle overige arbeidsvoorwaarden verwijzen we je naar de CAO VVT.

Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

Solliciteer direct met jouw CV en motivatie via de 'solliciteer direct' button!

Neem voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature contact op met Martijn Moerman, Meewerkend Teamleider Inkoop, via 06-22989167.

Ja Ik solliciteer graag als Inkoper - Rotterdam of Utrecht