Managementassistent(e) - Utrecht Stad

Management assistent

Is ondersteunen jou op het lijf geschreven en wil jij op die manier bijdragen aan de zorg voor onze ouderen? Kom werken bij Careyn en maak écht het verschil. Als grootste ouderenzorgorganisatie in het land zorgen wij voor onze ouderen én voor jou. Careyn: jij op 1!

Voor ons district Utrecht Stad zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gedreven Managementassistent(e). Het gaat om een tijdelijke functie, in eerste instantie voor de duur van zes maanden, ter vervanging van één van onze vaste collega’s.
Het aantal uur per week is 24, je werkdagen zijn maandag, dinsdag en vrijdag.

Wat ga je doen?


Als managementassistent(e) is je belangrijkste taak het zijn van de steun en toeverlaat op secretarieel en organisatorisch vlak van de Managers Zorg Intramuraal binnen Utrecht Stad. Verder:
  • Je bent bezig met (complex) agendabeheer, het organiseren en notuleren van vergaderingen en het opstellen en redigeren van gespreksverslagen en brieven.
  • Je organiseert bijeenkomsten.
  • Je selecteert en beoordeelt binnenkomende correspondentie zoals e-mail, telefoon en brieven en handelt dit zoveel mogelijk zelfstandig af (in overeenstemming met de verantwoordelijke manager).


Kennismaken met onze teams en een dagje meelopen? Je bent van harte welkom! #samenwerkthetbeter

Wat bieden wij jou?


Een uitdagende functie met kansen om je vaardigheden en kennis verder te ontwikkelen. Bij Careyn sta jij op 1:
  • Je ontvangt een tijdelijk contract voor 24 uur per week, in eerste instantie voor 6 maanden.
  • Je wordt ingeschaald volgens de CAO VVT, FWG 45 (minimaal € 3.253,86 tot maximaal € 3.944,48 o.b.v. 36 uur per week), omdat we graag transparant zijn naar alle collega’s.
  • Je ontvangt reiskostenvergoeding.
  • Je bouwt pensioen op via pensioenfonds Zorg en Welzijn om zorg te dragen voor jouw welzijn in de toekomst.
  • Je ontvangt een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Je krijgt de mogelijkheid om met je eindejaarsuitkering of vakantiegeld mee te doen aan onze ‘meerkeuze regelingen’ zoals de aankoop en verkoop van verlofuren of sparen voor je pensioen via het ‘balansbudget’, zodat je zelf de regie kunt pakken over jouw werk- en privé balans.
  • Je krijgt de mogelijkheid om gebruik te maken van onze HeyCoach, budgetcoach en/of Digicoach, omdat we je graag ondersteunen bij jouw persoonlijke uitdagingen.


Wie ben jij?


  • Je bent in het bezit van minimaal een diploma op MBO-niveau 4, bij voorkeur richting secretarieel.
  • Je beschikt over relevante werkervaring.
  • Je bent tactvol, proactief en communicatief vaardig.
  • Je kunt snel schakelen tussen de diverse werkzaamheden, prioriteiten stellen en staat stevig in je schoenen.

Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

We kijken uit naar jouw sollicitatie! Mocht je nog vragen hebben over deze vacature neem dan gerust contact op met Yvonne Pouw (manager zorg) via telefoonnummer 06-53134643, of stuur een mailtje naar werken@careyn.nl.

Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist. Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.

Ja Ik solliciteer graag als Managementassistent(e) - Utrecht Stad