Medewerker Service Bureau

Medewerker service bureau

Standplaats: Rotterdam
Uren: 24 – 32 uur | Hybride werken
Salaris: € 3.212,50- € 4.659,42
Dienstverband: tijdelijk dienstverband
Diploma: Hbo
Als medewerker service bureau bij Careyn ben je van alle markten thuis; je beantwoordt vragen van medewerkers zodat zij hun werk goed uit kunnen voeren. Ook ondersteun je bij eerstelijns vragen over een loonstrook of vragen over onze systemen. Zo maak jij het verschil voor onze collega’s! Heb je ervaring als medewerker klantenservice? Of ben je net afgestudeerd en zoek je een tijdelijke baan? Dan zoeken wij jou!

Dit ga je doen als medewerker service bureau


Jij beantwoordt eerstelijns vragen van medewerkers. Hiervoor ben jij op de hoogte van (zorginhoudelijke) processen en weet je je weg te vinden in systemen. Je achterhaalt de vraag achter de vraag en gaat op onderzoek uit indien nodig. Op die manier ondersteun jij onze (zorg)collega’s om hun werkzaamheden goed uit te kunnen voeren.

Concreet betekent dat:
  • Je staat collega’s op een klantvriendelijke manier telefonisch te woord.
  • Vragen gaan over HR, facilitair, inkoop, zorgregistratiepakketten, of ICT.
  • Indien jij het antwoord niet direct weet, ga je op onderzoek uit en doe je navraag bij interne afdelingen.
  • Als afdeling zijn we doorlopend met projecten bezig om de organisatie nog optimaler en efficiënter in te richten. Ook daar draag jij aan bij.
  • Dit alles doe je samen met vijf collega’s. In de ochtend tijdens de dagstart worden de taken verdeeld en checken we even bij elkaar in! ul>


  • Wat je van ons mag verwachten


    • Een tijdelijke aanstelling voor vijf maanden, ter vervanging van een zwangerschapsverlof, van 24-32 uur per week op basis van jouw voorkeur.
    • Salaris volgens cao VVT, FWG 50 € 3.212,50- € 4.659,42 (o.b.v. 36 uur).
    • 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering
    • Pensioenopbouw via PFZW en reiskostenvergoeding.
    • Reiskostenvergoeding van 19 cent per kilometer én €0,32 per km voor dienstreizen buiten je standplaats.


    Bij Careyn begint goede zorg met goed werkgeverschap, daarom zetten we jou op 1. Jij krijgt vertrouwen, ruimte om zelfstandig te werken en mee te denken. We zorgen voor een goede werk-privébalans, zodat jij met je werk met plezier kunt doen.

    Wat jij meebrengt


    • Hbo werk- en denkniveau.
    • Een dienstverlenende houding en een prettige telefoonstem, jij helpt onze collega’s graag op weg met hun vragen.
    • Je maakt je veel informatie snel eigen en weet zelfstandig je weg te vinden in informatiestromen.
    • Communicatieve vaardigheden en teamspirit; we doen het samen!
    • Je bent voor 3 dagen in de week beschikbaar en bij voorkeur in ieder geval op donderdag en vrijdag, tussen 8.00 en 16.30 uur.


    Over het team service bureau


    Één van onze collega’s gaat met zwangerschapsverlof en met die reden kunnen we jouw ondersteuning goed gebruiken. Samen met vier andere collega’s bemensen jullie het service bureau tussen 8 en half vijf. Je rooster wordt ingedeeld op basis van aanwezigheid van de collega’s en het kan dus voorkomen dat je af en toe thuis werkt.



    Meer weten of solliciteren?

    Meer weten of meteen solliciteren?


    We kijken ernaar uit om van je te horen! Mocht je nog vragen hebben over deze vacature neem dan gerust contact op met Ilse Buijsrogge, Medewerker Service Bureau via telefoonnummer 088-1239900, of stuur een mailtje naar werken@careyn.nl

    Voor de veiligheid van onze cliënten en collega’s vragen we je om een VOG. Bij gelijke geschiktheid krijgt een interne kandidaat voorrang.

Ja Ik solliciteer graag als Medewerker Service Bureau