Medewerker Service Bureau - Rotterdam
Medewerker Service Bureau
Heb je altijd al bijna alles willen weten over heel veel verschillende onderwerpen? Ben je oplossingsgericht, dienstverlenend en draai jij je hand niet om voor het uitzoeken van 1001 verschillende vragen? Wacht dan niet langer!
Voor onze Service Bureau afdeling in Rotterdam zijn we opzoek naar een enthousiaste, proactieve Servicebureau Medewerker voor 24 uur per week.
Wat ga je doen als Medewerker Servicebureau?
Als Medewerker Service Bureau bij Careyn ben jij het aanspreekpunt voor onze collega's en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt. Je helpt met vragen over HR, facilitair, inkoop, zorgregistratiepakketten, ICT en salarisadministratie. Daarnaast werk je mee aan procesverbeteringen en projecten, waarbij je nauw samenwerkt met andere afdelingen. Dankzij jouw inzet verloopt alles soepel en efficiënt, waardoor zowel jij als je collega's met plezier hun werk kunnen doen.
Wat kan je van ons verwachten?
Een plek in onze enthousiaste en gedreven organisatie, waar je je verder kunt ontwikkelen en een waardevolle bijdrage kunt leveren aan het aan het werkplezier van onze medewerkers. Daarnaast bieden we:
- Een fijne werkplek voor 24 uur per week, waarin jouw ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden worden aangemoedigd.
- Een vaste aanstelling met een proefperiode van twee maanden;
- Een inschaling volgens de CAO VVT, FWG 50 (minimaal €3.256,53 tot maximaal €4.370,94, o.b.v. 36 uur per week);
- Een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden, inclusief reiskostenvergoeding, pensioenopbouw, eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantietoeslag van 8% en de mogelijkheid om verlofuren op te sparen via het balansbudget;
- Een goede thuiswerkplek waarbij je de mogelijkheid krijgt om hybride te werken. Bij een contract van 24 uur per week is één dag thuiswerken de richtlijn. Binnen het team werken we volgens een rooster, wat invloed kan hebben op de invulling van hybride werken. Samen met jou kijken we naar de mogelijkheden.
Wat breng je mee?
- Je hebt een afgerond Hbo-diploma;
- Je bent in staat om je snel nieuwe kennis en vaardigheden eigen te maken;
- Je bent communicatief vaardig, dienstverlenend en oplossingsgericht;
- Je vindt het leuk om medewerkers te helpen bij allerhande vragen op diverse gebieden zowel telefonisch als per mail;
- Het is een pré als je in een van de genoemde werkgebieden, bijvoorbeeld facilitair, ICT, HR of personeels- en salarisadministratie ervaring hebt opgedaan;
- Je bent voor 3 dagen in de week beschikbaar tussen 8.00 en 16.30 uur.
Onze arbeidsvoorwaarden
Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.
Interesse?
Klinkt dit als jouw ideale baan? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton onderaan deze vacature. We kijken uit naar jouw sollicitatie!
Mocht je nog vragen hebben over deze vacature neem dan gerust contact op met Ilse Buijsrogge, Medewerker Service Bureau via telefoonnummer 088-1239900, of stuur een mailtje naar werken@careyn.nl
Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.