Planner Wijkverpleging - 32/36 - Utrecht Stad
Planningsconsulent
Krijg jij energie van puzzelen en kan jij goed het overzicht houden? Lees dan gauw verder!
Voor district Utrecht stad zijn we op zoek naar een planningsconsulent extramuraal voor 32 tot 36 uur per week!
Als planningsconsulent stem je in samenwerking de beschikbare personeelscapaciteit op de zorgvraag van de cliënten af. Je bent samen met de zorgteams verantwoordelijk voor de realisatie van een effectieve en efficiënte planning & roostering in lijn met de te leveren zorg en het realiseren van een gezonder rooster. Gezonder roosteren houdt in dat de zorg efficiënt is georganiseerd en dat betekent een betere balans in werk en privé. Je toont tevens eigenaarschap voor een goede, tijdige en eenduidige (administratieve) verwerking rondom de planning & roostering.
Taken en verantwoordelijkheden in hoofdlijnen:
• Plannen en roosteren van uitvoerende functionarissen in samenwerking met het zorgteam en manager zorg;
• Opstellen en muteren van personeelsplanning en basisplanning;
• Verwerken van personeelsgegevens in directe samenhang met de planning, zoals dienstroosters, verlofregistratie en uren overzichten;
• Onderhouden van contacten met uitzendbureau DuoZorg voor wat betreft het aanvragen en opvullen van tekorten in de personele bezetting;
• In samenwerking met manager zorg en zorgteams het actueel houden van de ZZP-tool.
Wat bieden wij:
• Je gaat werken in een ambitieuze organisatie met ruime ontwikkel,- en doorgroeimogelijkheden;
• Je wordt afhankelijk van je werkervaring ingeschaald in functiegroep 40 van de cao VVT bij een fulltime dienstverband (36 uur);
• Je ontvangt een eindejaaruitkering van 8,33% en vakantiegeld van 8% van je brutojaarloon. Daarnaast word je opgenomen in het pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW);
• Wij bieden een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden, zoals fietsregeling, beroepsvereniging, verkoop of aankoop verlofuren, aanvullende reiskosten etc;
• Goede balans tussen werk en privé;
• Wij bieden een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband.
Wie ben jij:
• Je hebt een afgeronde MBO opleiding;
• Je hebt ervaring met personeelsplanning en roostering;
• Je hebt kennis van relevante wet en regelgeving en actuele roosterregels;
• Je bent administratief en cijfermatig sterk en hebt bij voorkeur inzicht en ervaring binnen de zorg;
• Je hebt ervaring met zowel planmatig werken als het verrichten van ad hoc werkzaamheden;
• Je hebt ervaring met MS Office. Een zeer goede kennis van Excel is een vereiste. Ervaring met ONS is een pre;
• Je bent goed in plannen en organiseren;
• Je bent proactief en creatief;
• Je bent stressbestendig en flexibel;
• Je vind het niet erg om eens in de vier weken een bereikbaarheidsdienst in het weekend te draaien.
Careyn
Samen werkt 't beter! Careyn Utrecht stad is met circa 1.000 medewerkers één van de grootste zorgaanbieders binnen de regio. Met professionele medewerkers biedt Careyn zorg, hulp en ondersteuning. Bij Careyn kunnen ouderen zijn wie ze graag willen zijn, wij staan hier voor open en zijn zelf ook open. Daarnaast willen we ouderen meer regie geven. Wij stimuleren zelfredzaamheid en eigen regie zo veel mogelijk.
Wat wij bieden
Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.
Interesse?
Ben je enthousiast geworden en wil je direct solliciteren? Klik dan op de sollicitatiebutton onderaan deze vacature. De voorrangsprocedure m.b.t. interne (boventallige) medewerkers is van kracht.
Wil je meer informatie of wil je je interesse kenbaar maken? Neem contact op met Tijmen Huitink via het mailadres: t.huitink@careyn.nl of het telefoonnummer: 0652508226