Klantcoach Welzijn – DAC ‘t Akcent – Brielle

Klantcoach welzijn

Ben jij een flexibele en creatieve teamspeler met een groot hart voor welzijn? Kom werken bij Careyn en maak écht het verschil. Als grootste ouderenzorgorganisatie in het land zorgen wij voor onze ouderen én voor jou. Careyn: jij op 1!

Voor onze dagbesteding locatie ’t Akcent in Brielle zijn wij opzoek naar een enthousiaste en gedreven Klantcoach Welzijn voor 21 uur per week.

Wat ga je doen?


Als Klantcoach Welzijn ondersteun en begeleidt je onze cliënten op sociaal, emotioneel en praktisch vlak. Jouw aandachtspunt ligt op het gedachtengoed Positieve Gezondheid. Jij gaat opzoek naar een geschikt en passend aanbod voor onze cliënten. Verder:
  • Je voert gesprekken met onze cliënten zodat duidelijk wordt wat voor hen belangrijk is en waar de focus op moet liggen.
  • Je motiveert cliënten bij het onderhouden van contacten of het deelnemen aan groepsactiviteiten.
  • Je organiseert en begeleid activiteiten die de levenskwaliteit van cliënten bevorderen zoals bijvoorbeeld creatieve activiteiten of een leuke out of the box activiteit die aansluit aan de behoefte van de cliënt. Daarnaast organiseer je activiteiten die bijdragen aan het behoud van vaardigheden.
  • Je signaleert vragen en behoeften van cliënten en vertaalt deze in een persoonlijk en haalbaar aanbod die wenselijk is voor de cliënt. Je houdt veranderingen in het welzijn van de cliënt nauwlettend in de gaten en hebt daarbij aandacht voor het sociale netwerk van de cliënt. Waar nodig betrek je dit netwerk om de cliënt optimaal te ondersteunen.
  • Je werkt in een warm team waarbij respectvol wordt omgegaan met cliënten, mantelzorgers en vrijwilligers.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de regisseur welzijn en draagt bij aan het bevorderen van het welzijn van cliënten door het coördineren van activiteiten. In samenwerking met de regisseur welzijn word een passend activiteiten aanbod ontwikkeld.


Kennismaken met onze teams en een dagje meelopen? Je bent van harte welkom! #samenwerkthetbeter

Wat bieden wij jou?


Een uitdagende functie met volop kansen om je vaardigheden en kennis verder te ontwikkelen. Bij Careyn sta jij op 1:

  • Je ontvangt direct een vast contract voor 21 uur per week omdat we samenwerken op basis van vertrouwen.
  • Je wordt ingeschaald volgens de CAO VVT, FWG 35 (minimaal € 2.474,49 tot maximaal € 3.337,94 o.b.v. 36 uur per week), omdat we graag transparant zijn naar alle collega’s.
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding.
  • Je ontvangt een pensioen via pensioenfonds Zorg en Welzijn om zorg te dragen voor jouw welzijn in de toekomst.
  • Je ontvangt een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Je krijgt de mogelijkheid om met je eindejaarsuitkering of vakantiegeld mee te doen aan onze ‘meerkeuze regelingen’ zoals de aankoop en verkoop van verlofuren of sparen voor je pensioen via het ‘balansbudget’, zodat je zelf de regie kunt pakken over jouw werk- en privé balans.
  • Je krijgt de mogelijkheid om gebruik te maken van onze HeyCoach, budgetcoach en/of Digicoach, omdat we je graag ondersteunen bij jouw persoonlijke uitdagingen.


Wie ben jij?


  • Je beschikt over een diploma Sociaal Pedagogisch Werker (niveau 4), Activiteiten begeleider (niveau 4) of Medewerker Maatschappelijke zorg (niveau 3) aangevuld met relevante werkervaring.
  • Je hebt affiniteit met volwassenen en ouderen met (lichte) lichamelijke of psychische kwetsbaarheden die een ondersteuning behoefte hebben in hun welzijn. Dit maakt jou werk waardevol en uitdagend.
  • Je kunt zelfstandig maar ook in teamverband werken.
  • Je bent creatief in het vinden van oplossingen en overstijgend denken.
  • Je bent flexibel inzetbaar.
  • Je hebt kennis van Word en Excel en ervaring met elektronische zorgdossiers.
  • Je hebt ervaring met het ontwikkelen van activiteiten en het coachen van cliënten.

Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

We kijken uit naar jouw sollicitatie! Mocht je nog vragen hebben over deze vacature neem dan gerust contact op met Merel Koks (Teammanager) via 06 – 83648917 , of stuur een mailtje naar werken@careyn.nl De eerste selectie ronde zal plaats vinden van dinsdag 4 maart t/m donderdag 6 maart.

Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.

Ja Ik solliciteer graag als Klantcoach Welzijn – DAC ‘t Akcent – Brielle