Thuisbegeleider – Nissewaard en Hoeksche Waard
Thuisbegeleider
Wil jij de zelfredzaamheid van cliënten in hun thuisomgeving bevorderen? Kom werken bij Careyn en maak écht het verschil. Als grootste ouderenzorgorganisatie in het land zorgen wij voor onze ouderen én voor jou. Careyn: jij op 1!
Voor de regio Nissewaard en Hoeksche Waard zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en ervaren Thuisbegeleider voor 24 uur per week.
Careyn levert een volledig en toonaangevend assortiment preventie-, zorg- en behandeling in het woongebied van de cliënt. De dienstverlening sluit naadloos aan op de dagelijkse ‘thuis’ omgeving en de specifieke omstandigheden van de cliënt. Careyn bevindt zich op het snijvlak van zorg en welzijn, cure en care, eerste- en tweedelijnszorg, preventie en nazorg.
Wat ga je doen als Thuisbegeleider?
Als Thuisbegeleider richt jij je op het structureren van het dagelijks leven, waarbij je uitgaat van de kracht van de client. Verder:
- Je werkt met een doelgroep met een divers scala aan problematieken. Wij specialiseren ons sinds kort op 75-plussers in plaats van de gehele doelgroep. Denk aan problematieken zoals dementie, psychische- en of financiële problemen, kwetsbaarheden en verstandelijke beperkingen.
- Je bevordert de zelfregie en leert grip te krijgen op het leven van de cliënten.
- Je versterkt het sociale netwerk en participatiemogelijkheden.
- Je werkt nauw samen met andere hulpverleners zoals wijkverpleging, verpleegkundig specialisten, casemanagers en huisartsen.
- Je komt in actie als de situatie daar om vraagt: bij calamiteiten of als verzorging/verpleging nodig is, als een bewoner onrustig is of een bijzondere vraag heeft, signaleer je dit zo snel mogelijk bij de collega’s, die hierin de juiste zorg kunnen bieden.
Kennismaken met de professionals van ons team en een keertje meelopen? Je bent van harte welkom! #samenwerkthetbeter
Wat bieden wij jou?
Een uitdagende functie in een dynamische, ambitieuze organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Bij Careyn sta jij op 1:
- Je ontvangt direct een vast contract voor 24 - 36 uur per week omdat we samenwerken op basis van vertrouwen.
- Je wordt ingeschaald volgens de CAO VVT, FWG 40 (minimaal € 2.881,14 tot maximaal € 3.733,75 o.b.v. 36 uur per week), omdat we graag transparant zijn naar alle collega’s.
- Je ontvangt reiskostenvergoeding.
- Je bouwt pensioen op via pensioenfonds Zorg en Welzijn om zorg te dragen voor jouw welzijn in de toekomst.
- Je ontvangt een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Je krijgt de mogelijkheid om met je eindejaarsuitkering of vakantiegeld mee te doen aan onze ‘meerkeuze regelingen’ zoals de aankoop en verkoop van verlofuren of sparen voor je pensioen via het ‘balansbudget’, zodat je zelf de regie kunt pakken over jouw werk- en privé balans.
- Je krijgt de mogelijkheid om gebruik te maken van onze HeyCoach, budgetcoach en/of Digicoach, omdat we je graag ondersteunen bij jouw persoonlijke uitdagingen.
Wie ben jij?
- Je hebt minimaal een MBO niveau 4 diploma (social work, MMZ, SPW of vergelijkbaar).
- Je bent een generalist en hebt kennis van psychiatrische ziektebeelden, verstandelijke beperking, verslavingsproblematiek, opvoedkundige vraagstukken en dementie.
- Je werkt zelfstandig, methodisch en bent bekend met het werken met zorgplannen.
- Je beschikt over ervaring in een soortgelijke functie.
- Je bent in het bezit van een rijbewijs en eigen vervoer.
Meer weten of solliciteren?
We kijken uit naar jouw sollicitatie! Mocht je nog vragen hebben over deze vacature neem dan gerust contact op met Jenny Schemkes via 06 83 07 89 49 of stuur een mailtje naar werken@careyn.nl
Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.
Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.