Administratief Coördinator - Rotterdam

Administratie

Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging als Administratief Coördinator binnen een organisatie waar jouw ontwikkeling centraal staat? Ben je dol op puzzelen en omschrijven termen als nauwkeurig, communicatief vaardig en probleemoplossend jou perfect? Wacht dan niet langer!

Voor ons hoofdkantoor in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Administratief Coördinator voor 28-32 uur per week.

Wat ga je doen als Administratief Coördinator?


Als Administratief Coördinator bij Careyn speel je een actieve en cruciale rol in het facturatieproces van al onze diensten. Jij zorgt ervoor dat onze producten tijdig en correct gefactureerd worden. Daarnaast voer je maandelijks standaardcontroles uit om de nauwkeurigheid te waarborgen. Met jouw puzzelvaardigheden los je facturatie gerelateerde kwesties snel en efficiënt op, in samenwerking met je collega’s. Als expert in jouw vakgebied draag je bij aan de betrouwbaarheid van onze financiële administratie en rapporteer je aan de afdelingsmanager.

Wat bieden wij jou?


Een plek in onze enthousiaste en gedreven organisatie, waar je je verder kunt ontwikkelen en een waardevolle bijdrage kunt leveren aan het werkplezier van onze medewerkers. Daarnaast bieden we:
  • Een fijne werkplek voor 28-32 uur per week, waarin jouw ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden worden aangemoedigd;
  • Een vaste aanstelling met een proefperiode van twee maanden;
  • Een inschaling volgens de CAO VVT FWG 55 (minimaal €3.256,53 tot maximaal € 4.906,49) o.b.v. 36 uur per week;
  • De mogelijkheid om thuis of op locatie te werken, zodat jij de eigenaar bent van jouw eigen agenda;
  • Een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden, inclusief reiskostenvergoeding, pensioenopbouw, eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantietoeslag van 8% en de mogelijkheid om verlofuren op te sparen via het balansbudget.


Wie ben jij?


  • Je minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal drie jaar relevante werkervaring binnen de zorgsector;
  • Je bent vaardig met diverse digitale systemen en snel wegwijs in nieuwe software;
  • Je bent dol op uitzoekwerk en lost graag problemen op;
  • Je bent nauwkeurig, verantwoordelijk, proactief en kunt goed samenwerken.


Onze arbeidsvoorwaarden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

Ben je enthousiast geworden?
Solliciteer dan direct met jouw CV en motivatie via de solliciteer direct knop!
Heb je eerst nog vragen, WhatsApp dan met Farouche Gaari (Manager Financiële administratie & Zorgadministratie) via 06- 54 31 22 39 of mail naar werken@careyn.nl.

Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.
Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.


Ja Ik solliciteer graag als Administratief Coördinator - Rotterdam