Administrateur personeels- en salarisadministratie - Rotterdam
Administratie
Draag jij graag zorg aan een efficiënt en effectief werkende personeels- en salarisadministratie? Kom werken als Administrateur PSA en maak écht het verschil. Als grootste ouderenzorg organisatie in het land zorgen wij voor onze ouderen én voor jou. Careyn: jij op 1!
Voor onze standplaats Rotterdam zoeken we een enthousiaste Administrateur PSA voor 32 uur per week.
Wat ga je doen?
Als Administrateur PSA streef jij naar het tijdelijk en correct uitbetalen van de salarissen van alle medewerkers van Careyn. Verder:
- Je komt te werken voor de centrale ondersteuning in een team van 15 enthousiaste medewerkers en rapporteert aan de manager PSA.
- Je hebt een controlerende rol in het verwerken van zowel uitzonderlijke als complexe mutaties en berekeningen.
- Je draagt zorg voor het klaarzetten van betaalbestanden en controleert op correcte verwerkingen van loonheffingen, premies en vergoedingen.
- Je verstrekt documenten zoals werkgeversverklaringen.
- Je controleert en verzendt de loon- en pensioenaangiften voor de Belastingdienst.
- Je ondersteunt jouw collega’s bij complexe mutaties.
- Je werkt met systemen als Visma, Topdesk en Excel.
Wat bieden wij jou?
Een uitdagende functie in een hecht team met een hoge bereidheid om samen te werken. Bij Careyn sta jij op 1:
- Je ontvangt direct een vast contract voor 32 uur per week omdat we samenwerken op basis van vertrouwen.
- Je wordt ingeschaald volgens de CAO VVT, FWG 50 (minimaal € 3.088,94 tot maximaal € 4.480,21 o.b.v. 36 uur per week), omdat we graag transparant zijn naar alle collega’s.
- Je ontvangt reiskostenvergoeding.
- Je bouwt pensioen op via pensioenfonds Zorg en Welzijn om zorg te dragen voor jouw welzijn in de toekomst.
- Je ontvangt een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Je krijgt de mogelijkheid om extra verlofuren te kopen via ‘balansbudget’, zodat je zelf de regie kunt pakken over jouw werk- en privé balans.
- Je krijgt de mogelijkheid om gebruik te maken van onze HeyCoach, budgetcoach en/of Digicoach, omdat we je graag ondersteunen bij jouw persoonlijke uitdagingen.
- Je krijgt de mogelijkheid om thuis of op locatie te werken. De verdeling is minimaal 50% van de contracturen op kantoor.
Wie ben jij?
- Je bent nuchter van aard, samenwerkingsgericht en vindt het leuk om procesmatig te denken.
- Je bent vanzelfsprekend integer, betrouwbaar en verantwoordelijk.
- Je bent in het bezit van een mbo niveau 4 diploma (administratief/P&O) en beschikt over een diploma PDL.
- Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen een personeels- en salarisadministratie omgeving.
- Je hebt kennis van wet- regelgeving rondom cao, arbeidswetgeving en fiscale wetgeving.
- Je werk zelfstandig, bent stressbestendig, analytisch en accuraat.
Onze arbeidsvoorwaarden
Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.
Interesse?
We kijken uit naar jouw sollicitatie! Mocht je nog vragen hebben over deze vacature neem dan gerust contact op met Marlies Hoendervangers (Manager PSA) via 06 57366030, of stuur een mailtje naar werken@careyn.nl
Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist. Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.