Teamleider beheer en onderhoud (vastgoed)

Facilitair

Voor de afdeling Vastgoed zoekt Careyn een teamleider beheer en onderhoud. In deze rol stuur je het team beheer en onderhoud (17FTE) verdeeld over alle locaties van Careyn aan. Je werkgebied loopt daarmee van Utrecht tot Zuid Holland.

Careyn is op zoek naar een teamleider beheer en onderhoud (32-26 uur) met standplaats Rotterdam (hybride)

Wat ga je doen?



De teamleider beheer en onderhoud geeft coachend leiding aan een nieuw team bestaande uit 3 projectleiders, 12 technisch beheerders, een energie coördinator en een administratief medewerker. De projectleiders zijn verantwoordelijk voor het realiseren van toegewezen projecten op het gebied van onderhoud of kleinere renovatieprojecten. De technisch beheerders dragen zorg voor de coördinatie van het dagelijks (calamiteiten) onderhoud. Als teamleider beheer en onderhoud schakel je op diverse niveaus. Je geeft leiding aan het team, bent doorlopend in gesprek met zorgmanagement, vastgoedmanagement, een afvaardiging van onze cliënten, of met de Raad van Bestuur voor het toelichten van investeringsvoorstellen.
Jij bewaak op operationeel, tactisch en strategisch niveau het overzicht over vraagstukken rondom onderhoud, verduurzaming en aanpassingen binnen de gebouwen van Careyn. Hiermee ben je ook verantwoordelijk voor de toegewezen onderhouds- en projectbudgetten.

Verder:
  • Je speelt, samen met het team, een belangrijke rol in de verduurzamingsopgave die Careyn heeft liggen. Hierbij kijken we naar kwalitatieve, duurzame onderhoudsmomenten met minimale impact voor onze bewoners.
  • Je stelt duurzame, kwalitatieve meerjarige onderhoudsplannen op, die voldoen aan de gestelde eisen en regelgeving binnen de zorg.
  • Je bent aanspreekpunt voor diverse interne stakeholders, waaronder zorgmanagement en aanpalende afdelingen.
  • Je maakt samenwerkingsafspraken met externe contractpartijen en projectpartijen en stelt de prioritering.
  • Je initieert en coördineert verbeterplannen zoals aangegeven in het organisatieplan waarbij je toeziet op optimalisatie van processen en verdere verduurzaming.


Binnen Careyn is de afdeling Vastgoed verantwoordelijk voor een veilige en prettige woon- en werkomgeving voor onze cliënten en hun begeleiders. Het team beheer en onderhoud maakt onderdeel uit van de afdeling vastgoed, waar projectmanagers en vastgoed adviseurs ook onderdeel van zijn. De afdeling wordt aangestuurd door de vastgoedmanager .

Wat bieden wij jou?


Een uitdagende functie van 32- 36 uur per week. Deze rol biedt de kans om dit nieuwe organisatieonderdeel mee vorm te geven. Bij Careyn sta jij op 1:
  • Je ontvangt direct een vast contract voor 32 of 36 uur per week omdat we samenwerken op basis van vertrouwen.
  • Je wordt ingeschaald volgens de cao VVT, FWG 60 (minimaal €3.862,13 tot maximaal €5.733,02 o.b.v. 36 uur per week), omdat we graag transparant zijn naar alle collega’s.
  • Je ontvangt reiskostenvergoeding.
  • Je bouwt pensioen op via pensioenfonds Zorg en Welzijn om zorg te dragen voor jouw welzijn in de toekomst.
  • Je ontvangt een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Je krijgt de mogelijkheid om met je eindejaarsuitkering of vakantiegeld mee te doen aan onze ‘meerkeuze regelingen’ zoals de aankoop en verkoop van verlofuren of sparen voor je pensioen via het ‘balansbudget’, zodat je zelf de regie kunt pakken over jouw werk- en privé balans.
  • Je krijgt de mogelijkheid om gebruik te maken van onze HeyCoach, budgetcoach en/of Digicoach, omdat we je graag ondersteunen bij jouw persoonlijke uitdagingen.
  • Je krijgt de mogelijkheid om thuis, op locatie in Rotterdam (of Utrecht), of aanwezig te zijn in de districten.


Wie ben jij?


Met jouw mensgerichte leiderschapsstijl pas je vernieuwingen toe, sluit aan bij actuele maatschappelijke ontwikkelingen én speel in op de behoeften van medewerkers. Je bent in staat om te verbinden over je volledige werkgebied, dat onze huizen in de stad- en provincie Utrecht en Zuid-Holland bestrijkt. Je inspireert en stimuleert medewerkers om verantwoordelijkheid te nemen. Je weet de visie te vertalen naar concrete doelen en resultaten. Verbinding is niet alleen maar belangrijk binnen de organisatie maar ook daarbuiten om community ontwikkeling tot bloei te laten komen.

  • Je hebt aantoonbaar hbo werk- en denkniveau aangevuld met in ieder geval vijf jaar werkervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in de zorg.
  • Je beschikt over technische (basis) kennis en bent daarmee een gedegen inhoudelijke gesprekspartner voor interne- en externe stakeholders.
  • Je beschikt een meerdere jaren ervaring als leidinggevende met een coachende leiderschapsstijl.
  • Je hebt ervaring met projectmanagement, in een rol van projectleider.
  • Je hebt ervaring met de rol van budgetverantwoordelijke en beschikt over de juiste analytische vaardigheden daartoe.


Wat wij bieden

Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.

Interesse?

We kijken uit naar jouw sollicitatie! Mocht je inhoudelijke vragen hebben over deze vacature neem dan contact op met Mirlinda Kida (interim directeur vastgoed en facilitair) via 06-33019319, of stuur een mailtje naar werken@careyn.nl
Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen is voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst komen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist. Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.

Ja Ik solliciteer graag als Teamleider beheer en onderhoud (vastgoed)