Recruitment Business Partner – Zuid Hollandse Eilanden
HR
Geef jouw recruitmenttalent een betekenisvolle invulling in de zorg! Kom werken bij Careyn en maak echt het verschil. Als grootste ouderenzorgorganisatie in het land zorgen wij voor onze ouderen én voor jou. Careyn: jij op 1!
Als aanvulling op ons Recruitment en Arbeidsmarktcommunicatie (AMC) team zoeken wij een Recruitment Business Partner voor 32 - 36 uur per week!
Wat ga je doen als Recruitment Business Partner?
In jouw rol als Recruitment Business Partner is jouw focusgebied het grootste district van Careyn (Zuid-Hollandse-Eilanden). Dit doe je samen met één van je collega’s binnen het team. Je bent hier samen eindverantwoordelijk voor de werving en lokale arbeidsmarktcommunicatie en bouwt samen met het team mee aan een sterke recruitmentstrategie om de juiste talenten aan te trekken.
Verder:
- Je vertegenwoordigt Recruitment in het klantteam van het district.
- Je beheert vacatures en creëert samen met onze Recruitment Coördinatoren een uitstekende kandidatenervaring.
- Je adviseert proactief (team)managers en leidt sollicitatiegesprekken waar nodig.
- Je ontwikkelt een specifiek recruitmentplan voor jouw focusgebied, passend bij onze visie en doelen.
- Je leidt één of twee projecten om de afdeling en onze dienstverlening verder te verbeteren
- Je werkt binnen ons hybride team en ontmoet je collega’s elke donderdag op één van onze locaties.
Wat bieden wij jou?
Een uitdagende functie met kansen om je vaardigheden en kennis verder te ontwikkelen. Bij Careyn sta jij op 1:
Verder, maar zeker niet onbelangrijk;
- Je ontvangt direct een vast contract voor 36 uur per week (4x9 is mogelijk!) omdat we samenwerken op basis van vertrouwen.
- Je wordt ingeschaald volgens de CAO VVT, FWG 55 minimaal € 3.768,13 tot maximaal € 5.029,15 o.b.v. 36 uur per week, omdat we graag transparant zijn naar alle collega’s.
- Je ontvangt reiskostenvergoeding.
- e bouwt pensioen op via pensioenfonds Zorg en Welzijn om zorg te dragen voor jouw welzijn in de toekomst.
- Je ontvangt een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Je krijgt de mogelijkheid om met je eindejaarsuitkering of vakantiegeld mee te doen aan onze ‘meerkeuze regelingen’ zoals de aankoop en verkoop van verlofuren of sparen voor je pensioen via het ‘balansbudget’, zodat je zelf de regie kunt pakken over jouw werk- en privé balans.
- Je krijgt de mogelijkheid om gebruik te maken van onze HeyCoach, budgetcoach en/of Digicoach, omdat we je graag ondersteunen bij jouw persoonlijke uitdagingen.
klik op de link 'Arbeidsvoorwaarden' onder kopje 'Onze arbeidsvoorwaarden' voor meer informatie
Wie ben jij?
- Je hebt hbo werk- en denkniveau.
- Je hebt meerdere jaren ervaring in een adviesfunctie binnen (corporate) recruitment en/of arbeidsmarktcommunicatie.
- Je bent een stevige positieve gesprekspartner, jouw gesprekspartners worden blij van jou.
- Je hebt kennis van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie door bijvoorbeeld werkervaring of opleiding.
Wat wij bieden
Bij Careyn voldoen alle contracten aan de arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT, maar we bieden meer. Voor meer informatie: bekijk de pagina 'Arbeidsvoorwaarden’.
Interesse?
Enthousiast?
Ben jij enthousiast geworden? Aarzel dan niet en solliciteer nu via de sollicitatiebutton onderaan deze vacature! Wij kijken uit naar jouw unieke bijdrage aan ons team!
Heb je vragen over deze vacature? Neem gerust contact op met Marijke Smitstra via telefoonnummer 06-30656914 of stuur een mail naar werken@careyn.nl.
Om de veiligheid van onze cliënten en medewerkers te waarborgen, is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist voor alle medewerkers die bij Careyn in dienst treden.
Bij gelijke geschiktheid krijgen interne sollicitanten voorrang ten opzichte van externe kandidaten.